آمریکا در گرماگرم مذاکرات سطح بالا با کره شمالی و پس از انهدام مراکز اتمی کره‌ای در راستای عمل به تعهدات پیونگ‌یانگ، باز هم کره شمالی را تحریم کرد.
کد خبر: ۱۱۵۷۰۳۲
آمریکا باز هم کره شمالی را تحریم کرد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، اداره کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری آمریکا از تحریم ۱ شخص و ۳ شرکت در ارتباط با تحریم‌های کره شمالی خبر داد.

در تحریم‌های امروز، نام بانک روسی «آگروسویوز» دیده می‌شود که به اتهام تسهیل نقل و انتقال مالی برنامه هسته‌ای کره شمالی، از سوی آمریکایی‌ها تحریم شده است.

«استیو منوشین» وزیر خزانه‌داری آمریکا پس از اعلام این تحریم‌های جدید، در بیانیه‌ای گفت که «ایالات متحده به کار خود در اجرای تحریم‌های سازمان ملل و آمریکا و بند آوردن جریان درآمدهای غیرقانونی کره شمالی، ادامه می‌دهد.»

این وزیر دولت ترامپ در ادامه گفته: «تحریم‌های ما تا زمان خلع سلاح اتمی نهایی و کاملاً راستی‌آزمایی‌شده کره شمالی، بر سر جای خود باقی خواهد بود.»

در تحریم‌های امروز، نام «ری جونگ وون» معاون دفتر نمایندگی «بانک تجارت خارجی» کره شمالی در مسکو هم دیده می‌شود؛ این بانک و رئیس دفتر نمایندگی‌اش در مسکو، پیش از این تحریم شده بودند. دو شرکت «دانگ دونگ ژونگ شنگ» و «اونگوم کره» به عنوان شرکت‌های پوششی بانک تجارت خارجی کره شمالی هم امروز تحریم شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها