سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از وقوع آتش سوزی گسترده در یک انبار کالا در شهرری خبر داد و گفت: این حادثه هیچ مصدومی نداشته است.
کد خبر: ۱۱۵۶۹۳۴
آتش سوزی گسترده انبار کالا در شهرری

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، سید جلال ملکی پیش از ظهر جمعه در جمع خبرنگاران از وقوع حادثه آتش سوزی در انبار کالا خبر داد و اظهار داشت: این آتش سوزی گسترده در یک انبار کالا در جنوب به شمال خیابان فداییان اسلام و در ساعت ۱۰:۲۸ صبح امروز رخ داد.

ملکی در ادامه افزود: پس از اعلام این حادثه به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی شهرداری تهران بلافاصله با توجه به دود غلیظی که در نقاط مختلف دیده می شد خودروهای آتش نشانی به همراه چندین دستگاه تانکر آب و خودروهای حاوی دستگاه های تنفسی به محل اعزام می شوند.

وی با اشاره به اینکه محل آتش سوزی یک بارانداز بزرگ با وسعت ۱۳ هزار متر مربع بود گفت: بخش هایی از این بارانداز به صورت سوله های مسقف در آمده بود و یکی از این سوله ها به وسعت حدود ۳هزار متر کاملا با ورق های شیروانی پوشیده شده بود و داخل آنها با وسایل بلورجات به صورت فله و بسته بندی در حجم زیاد چیده شده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران بیان داشت: در این حادثه بخش زیادی از دیواره ها و سقف ها به دلیل ازدیاد حجم اجناس چیده شده و نازک بودن ورق های شیروانی تخریب و در ضلع جنوبی این سوله ها شعله ور بود.

وی اظهار داشت: خوشبختانه تا این لحظه هیچ مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشتیم و آتش نشانان از همان ساعات اولیه در محل حضور پیدا کردند و فعلا نیز مشغول خاموش کردن آتش هستند و فعلا هیچ مورد خاصی مشاهده نشده است‌.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها