سخنگوی وزارت خارجه ایران حملات جنگنده های ائتلاف تحت رهبری عربستان به بیمارستان و بازاری در بندر الحدیده یمن را محکوم و تکرار و استمرار نسل کشی و جنایات هولناک عربستان و هم پیمانانش در یمن خواند.
کد خبر: ۱۱۵۶۹۱۷
ایران حملات جنگنده های ائتلاف به بیمارستان و بازاری در الحدیده یمن را محکوم کرد

به گزارش جام جم آنلاین، بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه با محکوم کردن حملات جنگنده های ائتلاف تحت رهبری عربستان سعودی به بیمارستان و بازاری در بندر الحدیده یمن که منجر به کشته و زخمی شدن ده ها زن و مرد و کودک غیرنظامی و بیگناه شد، آن را تکرار و استمرار نسل کشی و جنایات هولناک عربستان سعودی و هم پیمانانش در یمن خواند.

وی گفت: به خاک و خون کشیدن و انتقام از مردم و حمله به اهداف غیرنظامی مانند بیمارستان ها، خانه ها و اماکن عمومی برای جبران ناکامی ها و شکست های عربستان و متحدانش در میدان جنگ، چیزی جز جنایت جنگی نیست و استمرار هر روزه آن و سکوت جامعه بین المللی در برابر اینگونه اقدامات، وضعیت مردم یمن را به صورت نگران کننده ای، وخیم کرده است.

قاسمی افزود: بمباران هر روزه اهداف غیرنظامی و کشتار مردم بی گناه و بی پناه یمنی به دست جنگنده های عربستانی و اماراتی نباید در افکار عمومی کشورهای منطقه، جهان و در سطح بین المللی موجب عادی شدن جنایات متجاوزان و بی توجهی به وضعیت بحرانی و فجیع این کشور شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها