سخنگوی وزارت خارجه کشورمان گفت: ما هرگونه اقدام تروریستی در نقاط مختلف دنیا از جمله حادثه اخیر علیه گردشگران خارجی در تاجیکستان را محکوم می‌کنیم.
کد خبر: ۱۱۵۶۵۹۱
واکنش ایران به اتهام‌زنی وزارت داخله تاجیکستان

به گزارش جام جم آنلاین از وزارت خارجه، بهرام قاسمی در پاسخ به سوالی در خصوص حمله اخیر انجام شده به گردشگران خارجی در تاجیکستان که به کشته و مجروح شدن شماری از آن‌ها انجامید، ضمن ابراز تاسف از این حادثه و محکوم کردن آن گفت: ما هرگونه اقدام تروریستی در نقاط مختلف دنیا، از جمله حادثه اخیر علیه گردشگران خارجی در تاجیکستان را محکوم می‌کنیم.

وی با انتقاد از مطالب منفی اعلام شده در بیانیه وزارت داخله تاجیکستان علیه ایران افزود: جمهوری اسلامی ایران هرگونه ارتباط با این حادثه و وجود پایگاه جهت آموزش اقدامات خرابکارانه در خاک خود را به شدت تکذیب می‌کند و آمادگی دارد جهت بررسی ابعاد این قضیه با مقامات ذیربط تاجیکی همکاری نماید.

سخنگوی وزارت خارجه کشورمان طرح این قبیل مسائل بی‌پایه را به زیان روابط دوستانه و برادرانه میان ایران و تاجیکستان دانست و ابراز امیدواری کرد که طرفین با کمک یکدیگر به تقویت مناسبات فی مابین بپردازند و اجازه ندهند که دشمنان روابط با طرح این قبیل مسائل خللی در روابط ایجاد نمایند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها