عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با جام جم آنلاین ؛

عقب نشینی در برابر تهدیدات آمریکا آسیب های جبران ناپذیری به کشور وارد خواهد کرد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران تجربه 40 ساله درمواجهه با آمریکا دارد و عملکرد سران این کشور در برخورد با ملت در عرصه بین‌الملل هنوز جلوی چشم ما است.
کد خبر: ۱۱۵۶۵۲۰
عقب نشینی در برابر تهدیدات آمریکا آسیب های جبران ناپذیری به کشور وارد خواهد کرد

به گزارش جام جم آنلاین ؛ محمد ابراهیم رضایی نماینده خمین و عضو کمیته هسته ای کمیسیون امنیت ملی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه آمریکا به هیچ وجه قابل اعتماد نیست ، گفت:‌ اگر ما در مقابل تهدیدات روانی و اقتصادی دولت آمریکا یک قدم عقب برویم آسیب های جبران ناپذیری به کشور وارد خواهیم کرد.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس افزود: افرادی که در این شرایط پیام مذاکره با آمریکا را می دهند یا خائن هستند یا واقعاً جاهلانی هستند که هیچ چیزی نمی فهمند.‌ مذاکره با آمریکا مانند صحبت کردن با افرادی است که هیچگونه منطقی ندارند.

وی با تاکید بر اینکه مذاکره با آمریکا بیهوده صرف کردن وقت و انرژی کشور است ، گفت: منطق آمریکا زورگویی و بی قانونی است و باید در مقابل چنین منطقی ایستاد و مقاومت کرد تا به نتیجه رسید.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در خصوص تحریم های اقتصادی اعمال شده در مورد ایران و راههای مقابله با آن تاکید کرد: در شرایط فعلی مشکلات مدیریتی داخلی داریم. ما با یک برنامه ریزی خوب و اعمال مدیریت های صحیح به راحتی می توانیم از مشکلات عبور کنیم ؛ مگر اینکه دولت ، اراده ای برای حل مشکلات نداشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه به هیچ دلیل نباید حاضر به مذاکره با آمریکا شویم ، گفت: مذاکره با استکبار هیچ وقت جواب نداده و سیاست‌های خصمانه آمریکا که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران شاهد آن هستیم شاهدی بر این مدعاست که مذاکره با آمریکا کاملا بیهوده است.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمن هیچ گاه ناامید نیست ، افزود: دشمن در کمین گاه خود با سازماندهی جدی تر و کسب اطلاعات بیشتر از درون کشور برنامه ریزی می کند لذا باید سقفی برای تقابل سیاسی در جامعه تعریف شود. زیرا جدال های سیاسی پرهزینه منافع ملی را به خطر می اندازد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها