نتایج آزمون ورودی پایه دهم دبیرستان‌های استعدادهای درخشان و نمونه دولتی در سال تحصیلی 98ـ1397 اعلام شد.
کد خبر: ۱۱۵۶۲۲۴
نتایج آزمون ورودی پایه دهم مدارس سمپاد و نمونه دولتی اعلام شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، نتایج آزمون ورودی پایه دهم دبیرستان‌های استعدادهای درخشان و نمونه دولتی در سال تحصیلی 98ـ1397 اعلام شد.

اعلام نتایج این آزمون از طریق نشانی azmoon.medu.ir انجام می‌گیرد و داوطلبان با درج کد ملّی و رمز ورود به پنل شخصی خود در پورتال همگام، می‌توانند وارد از نتایج آزمون مطلع شوند.

زمان دریافت درخواست‌های تجدیدنظر برای پذیرفته‌نشدگان این آزمون متعاقباً از طریق همین سامانه اطلاع رسانی خواهد شد؛ ضمناً به جز فهرست اصلی قبول‌شدگان، فهرست ذخیره‌ای‌ برای دبیرستان‌های دورۀ دوم استعدادهای درخشان اعلام نخواهد شد.

توجه : در صورت نداشتن رمز همگام به مدیر مدرسه یا کارشناس فناوری اداره آموزش و پرورش محل تحصیل خود مراجعه کنید.

به اطلاع می‌رساند، کارنامه فقط برای داوطلبانی صادر می‌شود که در هیچ یک از اولویت‌های انتخابی خود در هر سه نوع مدرسه (مدارس استعدادهای درخشان، دبیرستان و هنرستان نمونه دولتی) پذیرفته نشده باشند، زمان مشاهده و دریافت کارنامه برای این دسته از داوطلبان متعاقباً اعلام خواهد شد.

قابل توجه پذیرفته‌شدگان در آزمون ورودی پایه دهم مدارس استعدادهای درخشان:

برای پذیرفته‌شدگان مطابق دستورالعمل کارنامه صادر نخواهد شد؛ به منظور ثبت‌نام، لازم است حدّاکثر تا پایان مردادماه، با همراه داشتن مدارک (شناسنامه، کارنامۀ قبولی پایۀ هشتم و نهم و دیگر مدارک مورد نیاز) به مدرسۀ محلّ پذیرش خود مراجعه کنند.

نشانی مدرسه محل پذیرش خود را می‌توانید از ادارۀ آموزش و پرورش شهرستان یا ناحیۀ محلّ تحصیل خود و یا از ادارۀ استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان استان خود دریافت کنید.

عدم مراجعه به مدرسۀ محلّ پذیرش در مهلت تعیین‌شده، به معنی انصراف شما از تحصیل در آن مدرسه خواهد بود.

انتقال بین مدارس استعدادهای درخشان در داخل یک شهرستان، حتّی در صورت دارا بودن نمرۀ کف قبولی مدرسۀ مقصد، در سال اوّل پذیرش اکیداً ممنوع است.

انتقال در سنوات و پایه‌های بالاتر نیز، تنها در صورت دارا بودن نمرۀ کف قبولی مدرسۀ مقصد و سایر شرایط مورد نیاز امکان‌پذیر خواهد بود؛ امّا متقاضیان انتقال به شهرستان یا استان دیگر، باید پس از ثبت نام اوّلیّه در مدرسۀ محلّ پذیرش فعلی، مطابق ضوابط انتقال نسبت به ارائۀ درخواست اقدام کنند

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها