رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در خصوص آخرین جزئیات تصادف امروز یک دستگاه پژو ۲۰۶ در بزرگراه شهید بابایی و جان باختگان پنج نفر از کارگران فضای سبز شهرداری تهران به دلیل شدت برخورد خودروی یادشده با آنها خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۵۹۵۷
راننده مست جان 5 کارگر را گرفت

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، سردار محمدرضا مهماندار از وقوع یک تصادف فوتی خبر داد و گفت: ساعت 6:40 صبح امروز یک دستگاه خودروی 206 که در مسیر غرب به شرق بزرگراه بابایی در حال حرکت بوده، در روی پل هنگام از مسیر خود منحرف می‌شود و به گاردریل کنار بزرگراه برخورد می‌کند.

وی افزود: متأسفانه در این حادثه خودروی یاد شده با 6 نفر از کارگران فضای سبز شهرداری برخورد می‌کند که منتظر سرویس خود برای جابه‌جایی بوده و در فضای حاشیه بزرگراه نشسته بودند.

مهماندار گفت: متأسفانه در اثر این برخورد 3 نفر در دم جان خود را از دست می‌دهند و 3 نفر نیز به بیمارستان منتقل می‌شوند که ۲ نفر از آنها نیز در بیمارستان جان خود را از دست می دهد. شدت ضربه تا حدی بوده که 2 نفر از این افراد در اثر برخورد با خودرو به فضای سبز اطراف پرتاب می‌شوند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ همچنین اظهار داشت: متأسفانه در تستی که از راننده و سرنشینان این خودرو به عمل آمد مشخص شد که 3 نفر از این افراد حالت طبیعی نداشته و مشروبات الکلی مصرف کرده بودند.

این مقام انتظامی افزود: عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه علت اصلی حادثه بوده اما راننده هم خواب‌آلوده بوده و استفاده از مشروبات الکلی نیز در بروز این سانحه مؤثر بوده است.

*عکس تزیینی است

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها