عضو هیات رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در گفت و گو با جام جم آنلاین؛

با تدبیر در حوزه تولید دارو، در زمان تحریم با مشکل رو به رو نخواهیم شد

محمد صالح جوکار معاون حقوقی و پارلمانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفتگو با جام جم آنلاین

در مقابل دولت های متجاوز چیزی جز گفتمان انقلابی جواب نمی دهد

معاون پارلمانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد که در مقابل دولت های متجاوز و زورگو که در طول تاریخ همواره به دنبال چپاول ملت ها و تسلط بر آنها بودند چیزی جز گفتمان انقلابی جواب نمی دهد.
کد خبر: ۱۱۵۵۷۰۸
در مقابل دولت های متجاوز چیزی جز گفتمان انقلابی جواب نمی دهد

به گزارش جام جم آنلاین سردار محمد صالح جوکار در مورد نحوه سخن گفتن سیاستمداران آمریکایی و واکنش رئیس جمهور به این اظهارات گفت: مماشات در مقابل دولت و رژیم های استکباری ، آنها را گستاخ تر می کند و شاهدیم که بعد از دوره هایی که با آمریکا مذاکره کردیم تا موضوعات حل و به سرانجام برسد ، نهایتا مشخص شد که مذاکره ، با چنین کشور متجاوز و متجاهری نمی تواند مثبت و سازنده باشد و در مقابل تهدیدات زورگویان باید ایستاد.

معاون پارلمانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: این گفتمان یاد آور این است که شجاعت و مقاومت ایرانی در همه حال و زمان زبان زد بوده وعلی رغم قدرتی که آمریکایی ها مدعی آن هستند مشخص شد در غرب آسیا به حالت انفعال و بن بست سیاسی کشیده شده اند.

وی با اشاره به اینکه امروز کابوی آمریکایی با نگاه اقتصادی بر مسند کار قرار گرفته که به دنبال چپاول ملت هاست تاکید کرد: اما این تفکر در مورد ایران صدق نمی کند و همانطور که جبهه مقاومت در منطقه ، سیاست های آمریکا در منطقه غرب آسیا را نقش بر آب کرد این کشور باید بداند که در آینده ذلیل تر از گذشته خواهد شد.

سردار محمد صالح جوکار با بیان اینکه از ابتدای مذاکرات با غرب باید هوشیارانه عمل می کردیم گفت: در این مذاکرات نباید برخی نکات و نقاط ضعف از زبان خودمان بیان می شد چون همین امر منجر شد که امریکایی ها در مورد ما گستاخ تر و جری شوند و فکر کنند که ما به بن بست رسیده و در موقعیت ضعف قرار داریم،چه خوب بود از ابتدا خطی را ترسیم می کردیم و مواضع انقلابی خود را دنبال می کردیم تا امروز آمریکا منفعل تر از گذشته در مقابل ما قرار می گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها