مرد بنگاه‌دار که متهم است دختر شهرستانی را در خانه‌اش مورد آزار قرار داده، دیروز در دادگاه ادعای عجیبی مطرح کرد.
کد خبر: ۱۱۵۵۵۴۸
محاکمه مرد بنگاه‌دار به اتهام آزار دختر شهرستانی

به گزارش جامجم، در جلسه رسیدگی به این پرونده که دیروز در شعبه ۱۲ دادگاه کیفری یک استان تهران برگزار شد دختر ۳۰ ساله به نام شهلا به تشریح ماجرایی که به سرش آمده بود، پرداخت و گفت: من اهل شیراز هستم. برای یافتن کار به تهران آمدم و در یک خانه اجارهای در شهر پرند زندگی میکردم. کار مناسبی پیدا نکردم و پساندازم رو به تمام شدن بود. به همین خاطر به چند بنگاه معاملات مسکن رفتم و شمارهام را به آنها دادم تا برایم کار مناسبی پیدا کنند.

وی ادامه داد: پس از یک ماه احسان که صاحب یک املاک مسکن در شهر پرند بود با من تماس گرفت و گفت کار مناسبی در یک رستوران برایم پیدا کرده است.

او گفت باید از من تست بگیرد تا مطمئن شود به کامپیوتر آشنایی دارم، پسرجوان برای گرفتن تست مرا به خانهاش دعوت کرد. وقتی به آنجا رفتم یک نفر با او تماس گرفت و خواست به بنگاه برگردد. احسان تا ساعت 9 شب مرا در خانه تنها گذاشت و در را به رویم قفل کرد. ساعت حدود 9 شب بود که به خانه برگشت و با هم شام خوردیم. احسان سپس سراغ کامیپوتر رفت و موسیقی را با صدای بلند در خانه پخش کرد. او بدون توجه به التماسهایم مرا مورد آزار قرار داد. صدای موسیقی به حدی بلند بود که فریادهای کمکخواهی مرا همسایهها نشنیدند. او سپس با تهدید مرا مقابل خانهام آورد و رهایم کرد.صبح روز بعد به کلانتری رفتم و از احسان شکایت کردم.

پزشکی قانونی نیز ادعای مرا مبنی بر آزار تائید کرد. مدتی بعد حتی احسان به من پیامک داد و از من خواست هزینه جراحیام را بپردازد تا از شکایتم صرفنظر کنم که همین پیامک نشان میدهد او مجرم است. من از او شکایت دارم و برایش حکم اعدام میخواهم .

سپس متهم ۳۱ ساله روبهروی قضات ایستاد و اظهارات عجیبی مطرح کرد.

وی گفت: من کاسب و آبرودار هستم و برای حفظ آبرویم گرفتار این دختر شدم. او خودش به من پیشنهاد دوستی داد و چند بار مقابل مغازهام آمد تا برایش کار پیدا کنم. او حتی از من درخواست پول کرد. من هم که دلم برایش سوخته بود چندبار به او پول دادم. او خودش پیشنهاد داد به خانهام بیاید و مهمان من باشد. او دست از سرم بر نمیداشت و مرا تهدید به آبروریزی میکرد. من هم از ترس آبرویم چند بار به او پول دادم. وی در برابر سوالات قاضی درباره پیامکهای ارسال شده درباره عمل جراحی نیز گفت: دختر جوان به من گفته بود بیمار است به همین خاطر دلم برایش سوخت و میخواستم او را به بیمارستان برسانم تا عمل جراحی انجام دهد.

در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها