عضو ناظر مجلس درشورای نظارت بر صدا وسیما درگفتگو با جام جم آنلاین ؛

ایران مرکز تحولات خاورمیانه است/با زبان زور نمی توان با جمهوری اسلامی صحبت کرد

عضو ناظر مجلس درشورای نظارت بر صدا وسیما با اشاره به مواضع مقتدرانه رئیس جمهور در قبال سیاستهای متخاصمانه آمریکا گفت: این اقتدار در عمل و بیان باید نشان داده شود و باید از ابتدای لفاظی های ترامپ اتخاذ می شد.
کد خبر: ۱۱۵۵۴۳۱
ایران مرکز تحولات خاورمیانه است/با زبان زور نمی توان با جمهوری اسلامی صحبت کرد

به گزارش جام جم آنلاین احسان قاضی زاده هاشمی نماینده فریمان با تاکید بر اینکه ملت ایران در برابر قدرتهای زورگو با ایستادگی ، مقاومت و پایداری ، مواضع به حق خود را استیفا کرده ، افزود: جمهوری اسلامی ایران کشوری مستقل با مرزهای آبی و خاکی فراوان است. ایران؛ ونزوئلا ، کره شمالی ، کوبا ، جزیره و یا شبه جزیره نیست ، بلکه کشوری است که در مرکز قدرت و تحولات جهان یعنی خاورمیانه قرار گرفته و طبعا قدرتهای زورگو نمی توانند همانطور که با دیگر کشورها صحبت می کنند با ایران رفتار نمایند.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با تایید مواضع رئیس جمهور در قبال سخنان سیاستمداران آمریکایی گفت: این مواضع خوب و مناسبی بود که باید از ابتدای لفاظی های ترامپ و تیم سیاسی آنان اتخاذ می شد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: امیدواریم مواضع اخیر رئیس جمهور که طی هفته های اخیر اتخاذ شد ، تا حصول نتایج واقعی ادامه داشته باشد و به جای اینکه آمریکایی ها به دنبال این باشند که طرف ایرانی با آنها تماس بگیرد و آغازگر مذاکره باشد ، ایستادگی و مقاومت جمهوری اسلامی ایران منجر به این شود که طرف آمریکایی از لجبازی با کشور کوتاه بیاید وموضع درستی در سیاست خارجی خود مد نظر قرار دهد.

وی تهدیدات ترامپ را بی پایه و اساس دانست و تاکید کرد: ملت ایران طی سالهای بعد از پیروزی انقلاب بارها و بارها نشان دادند که از مواضع خود و نظام حمایت می کنند و با توطئه گران درمقاطع مختلف مبارزه کرده اند ، لذا توئیت های تند و حاشیه سازی های تبلیغاتی نمی تواند ملتی را که بارها در مقابل نظام سلطه قرار گرفتند از مسیر خود خارج کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها