روحانی در همایش رؤسای نمایندگی‌های ایران در خارج:

آقای ترامپ! با دم شیر بازی نکن

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس درگفتگو با جام جم آنلاین؛

سخنان رئیس جمهور در مقابله با تهدیدات آمریکا بر آیند افکار عمومی ایرانیان بود

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت:صحبتهای آقای رئیس جمهور در مقابله با تهدیدات آمریکایی ها، بر آیند افکار عمومی و ملی همه ایرانیان بود.
کد خبر: ۱۱۵۵۲۳۳
سخنان رئیس جمهور در مقابله با تهدیدات آمریکا بر آیند افکار عمومی ایرانیان بود

به گزارش جام جم آنلاین علی نجفی عضو هیات رئیسه فراکسیون امید و نماینده بابل در مجلس با اشاره به اینکه ایرانیان در طول تاریخ ، بویژه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نشان دادند در مقابل تهدیدات بیگانان هم جهت و متحد هستند افزود:سخنان رئیس جمهور در همایش روسای نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور نشان از پشتیبانی ملت ایران داشت که این حمایت درهمه مقاطع بحرانی کشور به وضوح نشان داده شده است.

سفیر پیشین ایران در قرقیزستان گفت: قطعا مجلس شورای اسلامی از این سخنان حمایت خواهد کرد چون نمایندگان و احزاب سیاسی در عین اینکه در داخل کشور تفاوت دیدگاههایی دارند اما در مقابله با دشمنان،بویژه شرایط نوظهوری که آقای ترامپ برای کشوربوجود آورده متحد و همگرا هستند.

وی در خصوص انتشار بیانیه ای از سوی مجلس برای حمایت از سخنان رئیس جمهور افزود: امروز دوشنبه ،هیات رئیسه فراکسیون امید و منتخبین فراکسیون در هیات رئیسه مجلس ،با رئیس جمهورملاقاتی داشتند که در این جلسه از مواضع مقتدرانه ایشان حمایت شد و ‌رئیس فراکسیون امید نیز از مواضع مقتدرانه وعزتمند آقای روحانی تعریف وتمجید کرد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود:در این جلسه تاکید شد که در حالی که به عقلانیت و خردورزی در سیاست خارجی اعتقاد داریم ولی یک صدای واحد و ملی در سیاست خارجی داریم که رئیس جمهور آنرا به خوبی در جمع سفرا و نمایندگان جمهوری اسلامی ایران در خارج کشور ،بصورت خیلی هوشمندانه در جمع کسانی اعلام کرد که در صف اول مقابله با تهدیدات امریکایی ها قرار دارند.

وی در مورد جلسه فراکسیون امید با رئیس جمهور گفت:‌در این جلسه ،اعضای فراکسیون در عین تایید و حمایت از رئیس جمهور و دولت ،نطقه نظراتی داشتند که اشاره کردند و همچنین برضرورت حفظ امید و اعتماد مردم و همبستگی برای عبور از شرایطی که کشور با آن مواجه است نظراتی ارائه شد.
نجفی در مورد ارائه بیانیه از طرف مجلس و قرائت آن در صحن علنی در حمایت از مواضع رئیس جمهور در مقابل آمریکا گفت:این ابتکاری است که نمایندگان مجلس همیشه به خرج می دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها