مرتضی صفاری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با جام جم آنلاین؛

سخنان رئیس جمهور مقتدرانه بود

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: سخنان رئیس جمهور در شرایطی که شاهد موضع گیری های تند و خصمانه آمریکایی ها هستیم مقتدارانه و عزتمند بود.
کد خبر: ۱۱۵۵۲۲۶
سخنان رئیس جمهور مقتدرانه بود

مرتضی صفاری عضو فراکسیون اصولگرایان و نماینده نطنز با اشاره به تصویب قانون مقابله با اقدامات خصمانه آمریکا در مجلس افزود:‌سخنان رئیس جمهور در چارچوب قانون مصوب مجلس ،نشان می دهد اتخاذ این مواضع با نظرات خانه ملت همخوانی دارد و نمایندگان نیز با تایید این سخنان حاضر به هر گونه همکاری برای شناخت بهتر آمریکا از موقعیت و مواضع ایران هستند.

سفیر پیشین ایران در اسپانیا با بیان اینکه برخی مقامات آمریکایی در توهم و خیالات واهی به دنبال حرکت های خصمانه علیه جمهوری اسلامی ایران هستند گفت:‌اتخاذ مواضع مقتدارانه از سوی رئیس جمهور می تواند روی حرکت های سیاست خارجی کشور تاثیر به سزایی بگذارد.

نماینده نطنز افزود:درست است که در داخل کشور اختلاف دیدگاه، سلایق و دسته بندیهای سیاسی میان احزاب دیده می شود، اما در شرایط فعلی با سیاست ها و مواضعی که آمریکایی ها گرفتند اولین اقدامی که برای کشور لازم است حفظ وحدت و همدلی میان گروههای سیاسی است.

سفیر پیشین ایران در اسپانیا با بیان اینکه گروههای سیاسی باید هم اکنون یکدیگر را تقویت کنند گفت:‌باید صدای واحدی بخصوص در عرصه سیاست خارجی شنیده شود و از دولت حمایت شود تا بتوانیم مسایل ومشکلات پیش رو را حل و فصل نماییم.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس در مورد احتمال ارائه بیانیه ای از سوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی درمورد حمایت از رئیس جمهور و قرائت آن در صحن علنی مجلس گفت:قطعا نمایندگان مجلس در اتفاق نظری جمعی چنین تصمیمی را اتخاذ خواهند کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها