مدیرکل بهزیستی استان تهران از پرداخت وام ۲۰ میلیون تومانی به مددجویان تحت پوشش این سازمان خبر داد و گفت: این وام با بازپرداخت ۵ ساله به مددجویان ارائه می‌شود.
کد خبر: ۱۱۵۵۱۶۱
پرداخت وام ۲۰ میلیونی به مددجویان تهرانی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، داریوش بیات‌نژاد در مراسم اختتامیه نمایشگاه عرضه محصولات مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان تهران در برج میلاد گفت: این نمایشگاه با 96 غرفه برگزار شده و علاوه بر مددجویان استان تهران، مددجویان 9 استان دیگر نیز در این نمایشگاه شرکت داشتند.

مدیرکل بهزیستی استان تهران با اشاره به ظرفیت و توانمندی‌های مددجویان افزود: در سالجاری که از سوی مقام معظم رهبری مزین به تولید ملی و حمایت از کالای ایرانی است، بهزیستی برنامه‌های متعددی را برای حمایت از تولیدات مددجویان پیش‌بینی کرده است.
وی از برپایی نمایشگاه‌های دائمی خبر داد و گفت: در این بخش نیازمند مساعدت و همکاری سایر بخش‌ها از جمله مجمع امور صنفی، وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین شهرداری تهران هستیم.

وی ضمن اشاره به ارائه تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان تهران، گفت: دولت برنامه‌های مناسبی را اجرا کرده است و در واقع محدودیتی برای ارائه تسهیلات در حوزه اشتغال نداریم. ضمن این که هم اکنون تا سقف 20 میلیون تومان وام اشتغال به مددجویان تحت پوشش استان تهران با کارمزد 4 درصد و بازپرداخت 5 ساله پرداخت می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان تهران گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته، میزان اشتغال مددجویان اعم از زنان سرپرست خانوار، معلولان و معتادان بهبود یافته افزایش می یابد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها