صبح امروز با حضور پرچم بارگاه امام رضا (ع) و خدام رضوی در زندان جیرفت اولیای دم به حرمت پرچم بارگاه رضوی از قصاص صرف‌نظر و مانع اعدام قاتل شدند.
کد خبر: ۱۱۵۴۹۷۴
بخشش قاتل به احترام امام رضا

به گزارش جام جم آنلاین، رئیس ستاد سیره رضوی جنوب استان کرمان امروز در گفتگو با فارس در جیرفت اظهار داشت: صبح امروز با حضور پرچم بارگاه امام رضا (ع) و خدام رضوی در زندان جیرفت اولیای دم به حرمت پرچم بارگاه رضوی از قصاص صرف نظر و مانع از اعدام شدند.

وی افزود: این فرد 11 سال پیش مقتول را در یکی از روستاهای جیرفت به قتل رسانده بود که پس از گذشت این مدت و صادر شدن رای اعدام قرار بود بامداد امروز این حکم به اجرا درآید که با حضور خادمان آستان قدس رضوی و صحبت و رایزنی از شب گذشته خانواده به بخشش رضایت دادند.

حسین مشایخی گفت: بامداد امروز در بالای چوبه دار اولیای دم با اعلام بخشش قاتل در کنار پرچم بارگاه رضوی صحنه‌ای را به نمایش گذاشتند که نشان از عشق و ارادت به این امام رئوف دارد.

رئیس ستاد سیره رضوی جنوب استان کرمان بیان کرد: اولیای دم با این کار از خانواده و فرد قاتل خواستند تا با وقف همه اموال و دارایی‌های خود به نام امام رضا (ع) سبب آزادی دوباره از بند زندان شود.

مشایخی تصریح کرد: همه افراد باید این موضوع را مد نظر داشته باشند که ظلم در حق دیگران و گرفتن حق زندگی تاوان بزرگی دارد که مطالبه این حق قانونی و قصاص حق قانونی بازماندگان است.

وی ورود پرچم متبرک آستان امام مهربانی امام رضا (ع) به شهرستان جیرفت را سبب خیرات و برکات زیادی دانست و افزود: امروز با حضور خدام رضوی در جنوب کرمان عطر و بوی رضوی طنین‌انداز شده و عشاق کوی دوست در کنار پرچم رضوی عطر حضور در آن آستان را احساس می کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها