معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران اعلام کرد

بررسی فرضیه جنایت در پرونده مرگ مشکوک

همزمان با مرگ مشکوک زنی در بیمارستان سینای تهران، شوهر او به عنوان تنها مظنون پرونده بازداشت شد.
کد خبر: ۱۱۵۴۴۰۱
بازداشت شوهر به‌ خاطر مرگ همسر

به گزارش جام‌جم، ساعت 20 دقیقه بامداد 25 تیر امسال یکی از مسئولان بیمارستان سینای تهران با پلیس تماس گرفت و از مصدومیت زن 37 ساله‌ خبر داد.

ماموران کلانتری 112 ابوسعید در آنجا حاضر شده و به تحقیق از شوهر 41 ساله او پرداختند که وی به افسر تحقیق گفت: همسرم شب گذشته قرص مصرف کرد و حالش بد شده بود‌. او را هل دادم که ناگهان تعادلش را از دست داد و روی زمین افتاد.

با دستوربازپرس کشیک دادسرا مرد 41 ساله به اتهام سوء‌قصد به جان همسرش بازداشت شد‌. در حالی که تحقیقات از وی ادامه داشت، روز بعد به پلیس گزارش شد همسر متهم در بیمارستان تسلیم مرگ شده است. با مرگ او روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد‌. شوهر او برای ادامه تحقیقات روز چهارشنبه به دادسرای جنایی تهران منتقل شد.

متهم پرونده به بازپرس جنایی گفت: فوق‌لیسانس دارم و کارشناس یکی از اداره‌های دولتی هستم‌. از همسر اولم یک دختر هشت‌ساله دارم و مقتول همسر دومم است. با او دو سال پیش آشنا شدم و به خاطر عشق و علاقه‌ای که بین ما بود، ازدواج کردیم. ثمره زندگی مان یک پسر 50 روزه است.

وی افزود: همسرم اکثر مواقع قرص‌های آرامبخش می‌خورد‌. روز حادثه چهار عدد قرص آرامبخش خورد و هفت ساعت خوابید بعد مشغول تمیز کردن راه پله‌ها شد که صدای افتادن او را شنیدم و با اورژانس تماس گرفتم. در بیمارستان هل کردم و زمانی که ماموران آمدند به جای این‌که بگویم او خودش زمین خورده، گفتم هولش داده‌ام. روز بعد هم همسرم فوت شد‌. من در مرگ او نقشی نداشتم.

با توجه به مشکوک بودن مرگ زن جوان و اظهارات ضد و نقیض شوهر او، مرد جوان برای ادامه تحقیقات در اختیار ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها