رئیس پلیس تهران بزرگ گفت: طرح برخورد با کسانی که اقدام به دور دورهای شبانه در شهر تهران می‌کنند در دستور کار پلیس قرار دارد.
کد خبر: ۱۱۵۳۷۰۴
ادامه طرح برخورد با «دور دورهای شبانه» /قطع عضو و تخلیه چشم چند نفر بر اثر درگیری دسته جمعی

به گزارش جام‌جم آنلاین، سردار حسین رحیمی در طرح دستگیری اراذل و اوباش با اشاره به اجرای دومین مرحله از عملیات پلیس در این خصوص گفت: در رابطه با برخورد با اراذل و اوباش، مزاحمین نوامیس و محلات طی 48 ساعت گذشته پلیس امنیت تهران بزرگ با بهره‌گیری از ظرفیت‌های پلیس به اجرا درآمده است.

وی ادامه داد: این عملیات در 58 مرحله و در نقاط مختلف تهران اجرا شد و 238 نفر در همین خصوص دستگیر شده که 50 نفر از این افراد زیر سن 17 سال بوده و به خانواده‌ها تحویل داده شدند.

رئیس پلیس تهران بزرگ با اشاره به شرارت‌ها و جرائمی که این افراد مرتکب شده بودند، گفت: مزاحمت برای شهروندان، درگیری مسلحانه با سلاح گرم و سرد، چاقوکشی، تشویق اذهان عمومی در فضای مجازی و تجاوز به عنف از جمله جرائمی است که این افراد مرتکب شده‌اند.

سردار رحیمی خاطرنشان کرد: از این افراد 10 قبضه سلاح کشف شده و همچنین 117 قهوه‌خانه، 62 باشگاه بدنسازی، 48 پارک و تفرجگاه آلوده بر اساس 35 درخواست مردمی پاکسازی شده است و این کار با جدیت ادامه دارد.

وی با اشاره به باندهای دستگیر شده در این طرح گفت:‌ دو باند که اقدام به خفت‌گیری و زورگیری در سطح شهر تهران می‌کردند، شناسایی و بازداشت شده‌اند. همچنین افرادی که در یک درگیری دسته جمعی که منجر به قطع عضو و تخلیه چشم چند نفر نیز شده بود، شناسایی و بازداشت شده و چند نفر از عاملان درگیری مسلحانه در شرق تهران نیز در این طرح بازداشت شدند.

رئیس پلیس تهران بزرگ با اشاره به دستگیری عاملان تخریب شبانه مردم گفت:‌ این افراد در نقاط مختلف شهر تهران با گرفتن پول اقدام به تخریب شبانه اموال مردم می‌کردند که شناسایی و دستگیر شدند. همچنین اراذل و اوباش سابقه‌دار که در فضای مجازی اقدام به کری خوانی می‌کردند نیز شناسایی و دستگیر شده‌اند.

سردار رحیمی خاطرنشان کرد: در این طرح در مجموع 160 قبضه شمشیر و سلاح سرد کشف و ضبط شده است.

وی با اینکه اراذل و اوباش سطح یک و دو در شهر تهران به طور کامل تحت کنترل پلیس بوده، خاطرنشان کرد: پلیس مسئول نظم و انضباط در شهر تهران است و همچنین مسئولیت برخورد با کسانی که قصد نزاع، درگیری و برهم زدن نظم و امنیت را دارند بر عهده پلیس است.

او در خصوص دور دورهای شبانه در برخی نقاط تهران گفت: طرح برخورد با کسانی که اقدام به دور دورهای شبانه در شهر تهران می‌کنند در دستور کار پلیس است و به طور جدی با این افراد برخورد می‌‌شود و کسانی که در این زمینه دستگیر می‌شوند خودروی آنها به مدت یک ماه توسط پلیس توقیف شده و در صورتی که برای چندمین بار دستگیر شوند تحویل مقامات قضایی خواهند شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها