شیطان شیشه‌ای که پسربچه‌های 11 تا 15 ساله را فریب می‌داد و در کانال آبی در شرق تهران به تله شیطانی‌اش می‌انداخت، دیروز پشت درهای بسته و غیرعلنی محاکمه شد. این در حالی بود که هشت شاکی این پرونده در دادگاه حضور داشتند و برای وی حکم اعدام خواستند.
کد خبر: ۱۱۵۳۶۶۲
درخواست اشد مجازات برای شیطان شرق تهران

به گزارش جام‌جم، متهم 26 ساله از دی‌ماه سال96 با نقشه‌های فریبکارانه پسربچه‌های 11 تا 15ساله را به دام می‌انداخت، آنها را سوار ماشین یا موتورش می‌کرد و در کانال سرپوشیده آب در حوالی خیابان اردیبهشت شمالی تهران آزار می‌داد. مرد جوان که پس از مصرف شیشه نقشه‌های شیطانی‌اش را اجرا می‌کرد، نخستین قربانی‌اش را 27 دی‌ماه به دام انداخت.

با طرح نخستین شکایت، تلاش پلیس برای ردیابی متهم آغاز شد و همزمان چند شکایت مشابه دیگر نیز به پلیس رسید. شواهد نشان می‌داد مرد پرایدسوار به بهانه جابه‌جا کردن گلدان‌های خانه مادربزرگش پسربچه‌ها را قربانی نیت شوم می‌کرد. همچنین چند پسر نوجوان دیگر را با موتور به مخفیگاهش کشانده بود. او دو نفر را هم در پارک جنگلی لویزان به دام انداخته بود. با ردیابی پلاک پراید سفید که متعلق به مادر ایمان بود، متهم ردیابی و بازداشت شد و جرم سیاهش را گردن گرفت. وی که یک فقره سابقه کیفری نیز در پرونده‌اش دارد، گفت: هر بار مصرف شیشه باعث می‌شد تا فکر سیاه به ذهنم برسد و دنبال طعمه‌ای جدید بروم. البته همیشه در اجرای نقشه‌هایم موفق نبودم چون چند نفر از پسربچه‌ها توانستند از دستم بگریزند.

در حالی که شمار شکایت‌های این پرونده به 11نفر رسیده بود برای ایمان کیفرخواست صادر و پرونده‌اش به شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

جلسه رسیدگی به این پرونده دیروز به ریاست قاضی بابایی و با حضور هشت شاکی پشت درهای بسته و غیرعلنی برگزار شد و ایمان در برابر اتهام آدم‌ربایی و تجاوز به عنف از خود دفاع کرد.

در پایان جلسه، قاضی بابایی گفت: متهم تعدادی از اتهاماتش را پذیرفته و منکر برخی از اتهاماتش شده است. هیات قضایی پس از مشورت درباره این پرونده طی دو روز آینده حکم صادر می‌کند.

دعوای ساختگی برای آزار پسران

پدر یکی از شکات که پشت در دادگاه به انتظار نشسته بود در تشریح بلایی که سر پسر 12ساله‌اش آمده بود به خبرنگار جام‌جم گفت: متهم در راه مدرسه با ماشین از پسرم کمک خواسته بود.او گفته بود قصد دارد گلدان‌های خانه مادربزرگش را جا‌به‌جا کند. پسرم فریب وی را خورده و سوار ماشین شده بود. مرد شیشه‌ای در ماشین به دروغ به پسرم گفته بود که چرا چند روز قبل با برادر کوچکش دعوا کرده است. پسرم هرچه به او گفته بود اشتباه می‌کند قبول نکرده بود. او پسرم را به کانال سرپوشیده آب کشانده و گفته بود برادرش با چوب به کمر پسرم زده و حالا می‌خواهد جای کبودی‌ها روی کمر پسرم را ببیند و به این ترتیب او را آزار داده بود.

این مرد گفت: پسرم وقتی به خانه برگشت، ماجرا را برای من تعریف کرد و ما برای شکایت به کلانتری رفتیم. این ماجرا تاثیر بدی در روحیه پسرم گذاشته و او با مشکلات روحی زیادی روبه‌رو شده و تحت درمان قرار دارد. به همین خاطر ما برای مرد شیطان‌صفت اشد مجازات را می‌خواهیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها