طبق اطلاعیه سازمان هواشناسی طی سه روز آینده آسمان بیشتر مناطق کشور صاف و آفتابی پیش بینی شده است.
کد خبر: ۱۱۵۱۹۳۴
آسمان صاف و وزش باد شدید در تهران

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، امروز در نوار مرزی شرقی کشور وزش باد پیش‌بینی می‌شود. برای روزهای شنبه و یکشنبه در شمال شرق، شرق، مناطقی از جنوب شرق و دامنه‌های جنوبی البرز وزش باد شدید و در برخی مناطق به ویژه زابل وزش باد همراه با خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

روز شنبه با نفوذ جریان‌های شمالی و گذر موج تراز میانی در برخی مناطق اردبیل، گیلان و مازندران افزایش ابر، وزش باد، رگبار پراکنده باران گاهی با رعد و برق پیش‌بینی می‌شود. این وضعیت روز یکشنبه در برخی مناطق گیلان، مازندران، گلستان و ارتفاعات شرقی البرز نیز رخ می‌دهد. همچنین طی دو روز آینده در ساعات بعدازظهر در ارتفاعات سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان رشد ابر، رگبار پراکنده باران و رعد و برق دور از انتظار نخواهد بود. از بعدازظهر روز شنبه و طی روز یکشنبه نیز دریای خزر مواج خواهد بود.

روز شنبه دمای هوای استان تهران در گرمترین ساعت روز ۴۰ و در خنک‌ترین ساعت به ۲۸ درجه سانتی گراد می‌رسد. برای این روز نیز آسمانی صاف، گاهی همراه با وزش باد و در بعد از ظهر همراه با افزایش باد پیش بینی می‌شود.

در روز یکشنبه نیز بیشترین و کمترین دما در طول روز به ترتیب ۴۰ و ۲۸ درجه بالای صفر خواهد بود. پیش بینی شده است آسمان استان تهران در این روز صاف، در بعد از ظهر قسمتی ابری، همراه با وزش باد و گاهی وزش باد شدید خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها