عضوکمیسیون برنامه وبودجه مجلس شورای اسلامی درگفتگو با جام جم آنلاین:

پاسخ های وزیر صنعت به سوالات نمایندگان مجلس، قانع کننده نبود!

عضوکمیسیون برنامه وبودجه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که در جلسه غیر علنی نمایندگان با رئیس سازمان برنامه وبودجه و وزیر صنعت معدن وتجارت از اعضای کابینه دولت خواسته شد که تیم منسجم اقتصادی با یک صدایی کامل تصمیماتی را اتخاذ کند که مشکلات فعلی کشور بر طرف شود.
کد خبر: ۱۱۵۱۴۳۰
پاسخ های وزیر صنعت به سوالات نمایندگان مجلس، قانع کننده نبود!

به گزارش جام جم آنلاین، عزت الله یوسفیان ملا نماینده امل در تشریح جلسه غیر علنی مجلس با دو عضو کابینه دولت افزود: گزارش خوبی را آقای نوبخت ارائه کرد و روسای کمیسیون های مجلس نیز خواستار ارائه نسخه ای از دولت برای رفع مشکلات شدندو تاکید شد که خروجی مشخصی به عنوان نسخه درمانی باید از این جلسات بیرون بیاید.

عضوکمیسیون برنامه وبودجه مجلس گفت:در این جلسه رئیس سازمان برنامه وبودجه اعلام کرد که به تمام تعهدات قانونی خود در مورد پرداخت حقوق و انجام پروژه های عمرانی پایبندی وجود دارد و با اداره خزانه داری کل کشور همکاری نزدیکی دیده شده تا در صورت نیاز تمامی مشکلات مالی کشور برطرف شود.

وی با بیان اینکه وزیر صنعت ومعدت وتجارت نیز نکاتی را مطرح کرد اما اقدامات خود را منوط به ایجاد شرایط وهمکاری های جدید دانست گفت:بنظر رسید که گزارش اقای شریعتمداری از نظر نمایندگان قانع کننده نبود و از ایشان نیز خواسته شد مانند وزیر ارتباطات در مورد اقداماتش شفاف سازی نماید. اعلام شد که در شرایط جدید بعد از تحریم های آمریکا برنامه های مشخص وکارشناسی وجود دارد و اگر میزان صادرات نفت کاهش پیدا کند شرایطی طراحی شده تا بحرانی در داخل ایجاد نشود.

وی تاکید کرد: در این جلسه از دولت نیز خواسته شد تغییراتی را در کابینه اقتصادی ایجاد کند تا یک صدایی و همدلی اعضا بتواند مشکلات را حل کند .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها