نائب رئیس کمیسیون اصل 90مجلس در گفتگو با جام جم آنلاین:

حمله ناو آمریکایی به هواپیمای ایرباس اوج دشمنی با ایران بود

نائب رئیس کمیسیون اصل 90مجلس شورای اسلامی حمله ناو آمریکایی به هواپیمای ایرباس مسافربری ایران در سال 67 را اوج نفاق هیات حاکمه امریکا با جمهوری اسلامی عنوان کرد.
کد خبر: ۱۱۵۰۸۶۱
حمله ناو آمریکایی به هواپیمای ایرباس اوج دشمنی با ایران بود

فرهاد تجری نماینده قصر شیرین در گفتگو با جام جم آنلاین با اشاره به ماهیت دشمنی آمریکا با جمهوری اسلامی ایران افزود:آمریکا با حمله به هواپیمای مسافربری ایران دشمنی خود را به ملت ثابت کرد و این اتفاق را سهوی دانست در حالی که به ژنرال خود بابت این جنایت مدال افتخار داد و حتی یک عذر خواهی ساده در مورد رفتار خصمانه ای که مرتکب شده بود از ملت ایران نکرد.

وی تاکید کرد:ایالات متحده آمریکا درحالی این اقدام ضد بشری را انجام داد که دم از حقوق بشر می زند،آمریکا کشورهایی را که حتی یک انتخابات درآنها برگزار نمی شود را به عنوان دوست وشریک انتخاب می کند ولی دیگر کشورهایی را که تابع زورگویی های این کشور نیستند را مورد تخطئه قرار می دهد.

نماینده قصر شیرین با اشاره به اقدامات ضد بشری آمریکا در سطح منطقه و جهان و استفاده ابزاری این کشور از جایگاهش گفت:آمریکا تقریبا همه چیز را به سخره گرفته اما ظریفیت جامعه جهانی هم حدی دارد.

وی افزود:مرزبندی ها و مواضع کشورها هم اکنون شفاف تر شده وملت ها متوجه شدند که آمریکا با چه نیت و اهدافی شعارهایی را دنبال می کند که به نفع کشورش تمام شود.


نائب رئیس کمیسیون اصل 90مجلس شورای اسلامی تاکید کرد :امیدواریم رفتار امریکا در مجامع بین المللی دنیا به عنوان نقض حقوق اولیه انسان ها مطرح شود و تصویر این سیستم تمامیت خواه برای جامعه جهانی روشن تر شده و بدانند که شعارهای پر زرق و برق آمریکا تهی از عمل است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها