نیروهای موشکی یمن امروز یک فروند موشک بالستیک «کوتاه برد» را به سمت پایگاه‌های شبه نظامیان وابسته به ائتلاف سعودی در غرب یمن شلیک کردند.
کد خبر: ۱۱۵۰۷۵۹
انهدام پایگاه شبه‌نظامیان سعودی در غرب یمن با شلیک موشک بالستیک

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، یگان موشکی ارتش یمن و انصارالله امروز شنبه یک فروند موشک بالستیک «کوتاه برد» را به سمت مواضع شبه نظامیان وابسته به ائتلاف سعودی در ساحل غربی یمن شلیک کردند.

شبکه المسیره به نقل از یک منبع وابسته به یگان موشکی ارتش یمن و انصارالله اعلام کرد که این موشک بالستیک دقیقا به هدف مورد نظر اصابت کرده است.

یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن دیروز جمعه نیز اعلام کرد که موشک بالستیک کوتا‌ه‌بُردی را با موفقیت علیه مواضع متجاوزان در ساحل غربی یمن آزمایش کرده است

یک منبع یمنی گفت: موشک آزمایش شده از نوع بالستیک کوتاه بُرد بوده و با موفقیت بر روی مواضع نیروهای متجاوز در ساحل غربی آزمایش شده است.

منبع نظامی افزود: موشک جدید ویژگی‌های منحصر به فردی دارد و به زودی از این موشک رونمایی و در جبهه‌های نبرد از آن استفاده خواهد شد.

سرهنگ «شرف لقمان»، سخنگوی رسمی ارتش و نیروهای مسلح یمن اخیرا در واکنش به ادعاهای ائتلاف سعودی که مدعی قاچاق موشک از ایران به یمن است، با رد این ادعاها گفته است که تمامی تسلیحات و موشک‌های این کشور بومی و ساخت داخل است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها