عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفتگو با جام جم آنلاین:

ظرف یک هفته آینده باید تغییرات در تیم اقتصادی دولت شروع شود

نماینده اصلاح طلب مجلس از آغاز تغییرات تیم اقتصادی دولت خبر داد و گفت: ظرف یک هفته آینده باید تغییرات شروع شود واگر امروز این تصمیم عملیاتی شود قطعا بهتر از فردا است.
کد خبر: ۱۱۵۰۲۱۷
ظرف یک هفته آینده باید تغییرات در تیم اقتصادی دولت شروع شود

رمضانعلی سبحانی‌فر عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفتگو با جام جم آنلاین با اشاره به ضرورت تغییر تیم اقتصادی دولت دوازدهم افزود: باید تصمیمات مناسبی در فضای کشور گرفته شود تا بتوانیم آرامش را به جامعه برگردانیم.

وی با تاکید براینکه دولت ،مجلس وفعالین اقتصادی باید خنثی کننده عملیات جنگ روانی و اقتصادی آمریکا باشند گفت: مجلس، دولت، بازار و فعالان اقتصادی و سیاسی باید بدانند که همانطور که در خزانه داری آمریکا ستاد جنگ اقتصادی علیه کشور ما تشکیل شده ، باید به صورت کاملا هوشمندانه و انعطاف پذیر در تیم اقتصادی دولت تغییرات لازم را اعمال کنیم تا فضای روانی منفی علیه اقتصاد جمهوری اسلامی شکسته شود. منتقدان و مخالفان دولت بدانند که نباید در زمین آمریکا بر ضد منافع و مصالح کشور بازی کنند.

نماینده سبزوار افزود:متاسفانه افرادی در مجلس، دولت، فعالان اقتصادی و سیاسی و اصناف و بازار به نفع آمریکا کار می کنند و با صدای رساتر در جنگ روانی علیه نظام جمهوری اسلامی فعالانه مشغولند واگر کسی می گوید کالایی گران است ما با صدای بالاتر می گوییم گرانتر است که این کار درستی نیست.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید برای اقتصاد کشور نسخه درمانی بپیچیم گفت: مسئولین باید برنامه ونسخه عملیاتی واجرایی داشته باشند ودولت باید داروی این نسخه را به جامعه تزریق کند.

وی در ادامه یاد آور شد: یک بخش انتظار نمایندگان این است که با تغییرتیم اقتصادی دولت، آرامش به جامعه باز گردد و امیدواریم به سرعت این ترمیم و تصمیم از سوی دولت اتخاذ شود و با نگاه ، اندیشه و فکر نو توسط افراد متخصص که به کابینه اقتصادی ورود پیدا کنند آرامش و ثبات بر کشور حاکم شود.

نماینده سبزوار با بیان اینکه دولت باید پیش قدم در ترمیم کابینه شود تا نمایندگان دست به استیضاح نزنند گفت:اگر دولت پیش قدم شود خیلی بهتر از این است که بخواهد استیضاحی صورت گیرد چون استیضاح بار روانی دارد ولی اگر دولت ورود کند بار روانی عدم همراهی مجلس با دولت از بین می رود.

عضو فراکسیون امید افزود:به نظر می رسد ظرف یک هفته آینده باید تغییرات شروع شود واگر امروز باشد خیلی بهتر از فردا است.

وی افزود:براساس اطلاعات موجود آغاز تغییرات تیم اقتصادی دولت از بانک مرکزی شروع شود و ما در مجلس باید طرح های صریح و فوریت دار در این بخش را مصوب کنیم و دولت نیز باید هرچه زودتر در تیم اقتصادی خود نگاه و فکر نو، تزریق کند ومطمئن هستم این مهم در دستور کار رییس جمهور و دولت قرار دارد و به زودی این تغییرات را اعمال خواهد کرد.

نماینده مردم سبزوار در مجلس ادامه داد: با همکاری و همدلی مجلس و دولت در این زمینه قطعا می توان از فضای روانی و اقتصادی فعلی کشور با حداقل لطمه عبور کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها