کد خبر: ۱۱۴۹۹۸۲
مرکز خرید و فروش اینترنتی گوسفند زنده با مجوز رسمی

لطفا تعجب نکنید٬ پای گوسفند زنده هم به اینترنت باز شد! دام قائم بزرگترین سایت عرضه کننده گوسفند زنده در پایتخت ایران شما را به مطالعه ی این مقاله ی مفید دعوت می کند ...

همه ما باید به طور میانگین دو روز در هفته گوشت قرمز مصرف کنیم حال می تواند شامل گوشت گوسفند، گاو یا بز باشد. اما خیلی از مردم به خوبی می دانند که برای خرید گوشت تازه و نرم نیاز به خرید گوسفند زنده دارند تا با ذبح آن گوشتی تازه داشته باشند.

با این وجود خیلی از ما به دلیل نداشتن اطلاعات کافی اقدام به خرید گوسفند زنده از افراد نامعتبر می کنیم و یک دام سالم به ما تحویل داده نمی شود به خاطر همین بهتر است از جاهایی گوسفند و دام خریداری کنید که دارای مهر وزرات بهداشت باشد.



شما به راحتی می توانید اقدام به خرید اینترنتی گوسفند زنده از دامداری قائم کنید در جایی که با فرستادن عکس به تلگرام یا واتساپ می توانید دام خود را انتخاب کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

فواید خرید گوسفند زنده به صورت اینترنتی؟

به طور حتم خیلی از ما به دلیل فشار زیاد کاری و اینکه در یک شهر شلوغ چون تهران برای خرید گوسفند و رفتن به دامداری نیاز به صرف چندین ساعت دارید بهترین روش خرید اینترنتی است. البته اینکه شما بتوانید از یک دامداری معتبر دام زنده (گوسفند و... ) را خریداری کنید شرط لازم است. دامداری قائم شامل خصوصیات زیر است:

۱- تحویل به موقع گوسفند زنده درب منزل
۲- همراه داشتن باسکول درب منزل برای کشیدن وزن گوسفند
۳- همراه بودن قصاب به صورت رایگان تا ذبح گوسفند و قطعه کردن گوسفند برای شما انجام شود
۴- کاهش زمان برای رسیدن گوسفند به دست شما
۵- پرورش گوسفند با تغذیه مناسب و به دور از بیماری

دامداری قائم عرضه کننده گوسفنده زنده است و می توانید برای انجام مراسمات عروسی، ختم یا حتی انجام نذرهای خود چون عقیقه از دام قائم گوسفند زنده را خریداری کنید. البته حتی شما می توانید هر نوع نژاد گوسفند و بره را از ما خریداری کنید تا با پرورش آن سود کلانی به دست بیاورید.
دام قائم ما برای امنیت غذایی شما برنامه ریزی کرده است ...

damghaem.ir
با تشکر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها