در زمان حال داشتن یک خودروی شخصی برای خیلی از افراد حتی از داشتن منزل شخصی هم اهمیت بیشتری دارد و همه دوست دارند تا خودروی شخصی خود را داشته باشند.
کد خبر: ۱۱۴۹۷۳۵
فرصت استثنائی خرید خودرو در جشنواره تابستانه ساره خودرو!

امروزه داشتن خودروی شخصی نه‌تنها باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های روزمره می‌شود بلکه یکی از ابزارهای تفریحی لازم است که با آن می‌توان سفرهای بلند و کوتاه لذت بخشی را تجربه کرد. آرزوی داشتن یک خودروی شخصی برای بسیاری از مردم در نگاه اول شاید دست‌نیافتنی باشد جوانان، میان‌سالان و حتی افراد سالخورده هم از این قاعده مستثنی نیستند و همگی دوست دارند تا خودروی شخصی خودشان را داشته باشند اما دیگر رسیدن به این آرزو غیرممکن و محال نیست.

ساره خودرو با شعار «آرزوهای خود را برانید» و با فراهم کردن شرایط متناسب با هر فرد به شما کمک می‌کند تا به آرزوهای خود برسید.

بی‌شک همه‌ افراد برای خرید خودرو با دغدغه‌های مختلفی مواجه هستند و با مسائل زیادی ازجمله کدام مارک یا برند، شاسی‌بلند یا سدان، داخلی یا خارجی، کیفیت خودرو، تکنولوژی‌ها و آپشن های روز، موجود بودن قطعات و بسیاری از معیارهای دیگر دست‌وپنجه نرم می‌کنند و نیم‌نگاهیم به بودجه خود دارند تا بهترین انتخاب را داشته باشند. کارشناسان و مشاوران ساره خودرو با در نظر گرفتن همه‌ی شرایط شما بهترین مشاوره و گزینه را به شما ارائه می‌دهند و کمک می‌کنند تا به آرزوهای خود دست پیدا کنید.

ساره خودرو با بیش از یک دهه فعالیت پیوسته در خریدوفروش انواع خودروهای داخلی و وارداتی به‌صورت نقد و اقساط و با هدف ماندگاری در صنعت خودرو، همواره بر اصول اخلاقی و رعایت امانت تأکید داشته و خواهد داشت و سعی کرده تا با ارائه‌ی خدمات و شرایط متفاوت نسبت به سایرین پیشتاز باشد. حاصل سال‌ها تلاش و ارائه‌ی خدمات و خوش‌نامی باعث شده تا ساره خودرو افتخارات و جوایز متعددی را کسب نماید اما این جوایز و افتخارات تنها پشتوانه‌ی آن‌ها نیست؛ رضایت و اعتماد مشتریان پشتوانه‌ی اصلی ساره خودرو اطمینان می‌باشد.


وجه تمایز شرکت ساره خودرو با دیگران این است که با توجه به شرایط هر فرد مناسب‌ترین گزینه و شرایط را فراهم می‌کنند، اقساط بلندمدت تا سقف 4 سال، سند به نام و بدون ضامن با کمترین پیش‌پرداخت می‌تواند شما را به آرزوی خود برساند.

برای کسب اطلاعات بیشتر آخرین اخبار دنیای خودرو، کاتالوگ‌ها و مشخصات فنی خودروها و ... به وب سایت ساره خودرو مراجعه نمایید یا ساره خودرو را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید. برای رسیدن به آرزوی خود همین حالا با نزدیک‌ترین شعب ساره خودرو تماس بگیرید.

ساره خودرو شعبه فرجام


ساره خودرو شعبه سعادت آباد

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها