عضو هیأت مدیره انجمن حمل و نقل ریلی گفت: قیمت بلیت قطار از اول تیرماه 10 درصد افزایش می‌یابد که البته به دلیل آن که نرخ‌ها از زمستان 94 افزایش نیافته در حالی که هر ساله حداقل 10 درصد تورم داریم.
کد خبر: ۱۱۴۹۰۹۸
افزایش ۱۰ درصدی قیمت بلیت قطار از اول تیر ماه

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، علیرضا شیخ‌طاهری در حاشیه ششمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل ریلی اظهار داشت: یکی از مشکلات صنعت ریلی عدم توجه دولت به توسعه ناوگان است؛ توسعه زیرساخت‌ها توسط دولت به خوبی انجام شده است، اما دولت به اندازه‌ای که به توسعه زیرساخت‌ها توجه دارد، تا به توسعه ناوگان توجه نکرده است.

وی ادامه داد:‌ با وجود اتفاقات خوب در بخش ریل، کیفیت سفر با قطار هم در چند سال اخیر متحول شده است که این ناشی از همراهی راه‌آهن و مدیران عامل شرکت‌های ریلی است.

عضو هیأت مدیره انجمن حمل و نقل ریلی با اشاره به اینکه نگاهها در حوزه حمل و نقل مسافری ریلی همچنان دولتی مانده است، گفت: روش‌های نوین بازاریابی هنوز در صنعت مسافری ریلی جا نیفتاده است.

شیخ‌طاهری اضافه کرد: بخش خصوصی و دولتی ناکارآمدی‌ها را به دوش یکدیگر می‌اندازند و این منطقی نیست، در حالی که هر یک برای رشد صنعت وظایفی دارند.

وی درباره افزایش سرعت قطارها گفت: در مورد سرعت، تابع قوانین راه‌آهن هستیم و عوامل زیادی در سرعت تاثیرگذار هستند.

عضو هیأت مدیره انجمن حمل و نقل ریلی همچنین درباره ظرفیت قطارهای در سیر و تعداد صندلی اشغال شده گفت: با وجود تلاش‌های مجموعه راه‌آهن و شرکا نزدیک به یک سوم ظرفیت فعلی قطارهای در سیر تکمیل نمی‌شود و تا زمانی که این 30 درصد تکمیل نشود، اشتباه است، تا به دنبال ظرفیت جدید باشیم.

شیخ‌طاهری تاکید کرد: روش‌های نوین بازاریابی در پر کردن صندلی‌های قطار مؤثر است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها