آئودی مفتخر است اعلام کند محصولات شاسی‌بلند این خودروساز در سال جاری با استقبال بالایی مواجه شده‌اند.
کد خبر: ۱۱۴۷۹۶۹
سود سرشار شاسی‌ بلندهای ارباب حلقه‌ها! +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از پدال، از آغاز سال 2018 تاکنون ارباب حلقه‌ها حدود 287500 دستگاه از شاسی بلندهای Q خود را به فروش رسانده که نشان دهنده سهم 36.6 درصدی از کل فروش این کمپانی می‌باشد.

این برند تخمین می‌زند تا سال 2025 شاسی‌بلند مهم‌ترین کلاس خودرویی برای آئودی خواهند بود و بیش از 50 درصد فروش خودروساز آلمانی را تشکیل خواهند داد؛ به‌عبارت‌دیگر تا آن زمان از هر دو خودروی جدید آئودی یک مدل شاسی‌بلند خواهد بود.

موضوع جالب اینکه این هدف قبلاً در بازار آمریکای شمالی به دست آمده و مدل‌های Q آئودی حدود 51 درصد فروش را به خود اختصاص داده‌اند.

موفق‌ترین شاسی‌بلند ارباب حلقه‌ها مدل Q5 است که تنها در ماه می فروش 24700 دستگاهی را ثبت کرده است.

از زمان آغاز سال جاری تاکنون بیش از 125750 نفر در سراسر جهان این خودروی کاربردی اسپورت و کامپکت را به خانه برده‌اند.

این کلاس خودرویی محبوب به زودی شاهد ورود شاسی‌بلند کوپه Q8 به بازار خواهد بود. Q8 از سه‌ماهه سوم سال وارد بازار اروپا می‌شود و در پایان سال 2018 نیز به مشتریان آمریکایی عرضه خواهد شد. گفته می‌شود تحویل اولین نمونه‌های این خودرو به مشتریان چینی نیز در اولین ماه‌های سال آینده کلید خواهد خورد.

عضو هیئت‌مدیره آئودی که مسئول فروش و بازاریابی است می‌گوید: این شاسی‌بلند لوکس یک تازه‌وارد فوق‌العاده به کلاس خودروهای فول سایز است. Q8 به ویژه در بازارهای کلیدی چین و آمریکا نقش مهمی در افزایش فروش آئودی خواهد داشت و موقعیت ما در بازار را تقویت خواهد کرد.


خب صحبت از بازار چین شد و باید گفت سرزمین اژدهای زرد اهمیت بسیار بالایی برای ژرمن‌ها داشته و در طی 5 ماه ابتدایی سال جاری فروش 258413 دستگاهی آئودی در آن گزارش شده است.

از هر 5 خودروی آئودی که در چین فروخته می‌شود یکی شاسی‌بلند Q5 بوده است. به همین ترتیب فروش آئودی در آمریکای شمالی نیز رشد 1.6 درصدی در مقایسه با سال قبل داشته درحالی‌که در اروپا افت اندکی رخ داده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها