رئیس کلانتری 114 غیاثی از دستگیری دو برادر سارق در پاتوقشان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۷۴۲۸
برادران سارق دستگیر شدند

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، سرهنگ مهدی اسدی در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال شکایت شهروندان ساکن محدوده غیاثی از فعالیت مجرمانه دو برادر سارق در این محدوده، پرونده‌ای در کلانتری تشکیل شد و تیمی از مأموران انتظامی برای رسیدگی به این پرونده به بررسی موضوع پرداختند که در جریان بررسی‌های انجام شده مشخص شد که این برادرها با پاتوق کردن محل سکونت خود آن را به محلی برای حضور سارقان و خلافکاران تبدیل کرده‌اند.

وی با بیان اینکه این افراد در این محل اقدام به خرید و فروش اموال مسروقه کرده بودند، تصریح کرد: این پاتوق منجر به ایجاد ناامنی و احساس ناامنی در محل شده و شکایت کسبه و شهروندان را نیز درپی داشت.

رییس کلانتری 114 غیاثی با بیان اینکه نتیجه تحقیقات این پرونده در اختیار جانشین دادسرای ناحیه 14محلاتی قرار گرفت، گفت: بلافاصله دستور قضایی برای دستگیری، ورود به مخفیگاه و بازرسی از محل صادر شد و تیمی از ماموران کلانتری در عملیاتی وارد این پاتوق شدند.

اسدی با اشاره به ورود ماموارن به محل، گفت: هنگام ورود ماموران به محل مشاهده شد که دو برادر به همراه دو همدستشان در حال استعمال مواد مخدر هستند که بلافاصله نسبت به دستگیری این افراد اقدام شد، همچنین در بازرسی از محل نیز تعدادی تجهیزات مسروقه از جمله لوازم خودرو، چادر مسافرتی، باند خودرو، آمپلی فایر، کابل، ضبط خودرو، روکش صندلی، چند ده گرم طلا و جواهر، تراول جعلی 50 هزار تومنی، 2 میلیون و 500 هزار تومان وجه نقد و ... کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه هر چهار متهم در بازجویی های انجام شده به جرایم خود مبنی بر سرقت از خودرو و منازل شهروندان اعتراف کردند، گفت: این افراد پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم، روانه دادسرا شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها