معاون شرکت توزیع برق تهران گفت:با وقوع توفان در جنوب شرق تهران، قطعی برق به صورت محدود رخ داده که بخش عمده آن برطرف شده است.
کد خبر: ۱۱۴۷۳۱۴
قطعی محدود برق در جنوب شرق تهران بر اثر توفان

به گزارش جام جم آنلاین، کامبیز ناظریان معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به وضعیت مطلوب شبکه توزیع برق تهران پس از توفان ساعت گذشته اظهار کرد: با وقوع توفان و برخورد درخت و شرایط ناپایدار جوی شبکه هوایی برق به صورت پراکنده در مناطق جنوب شرق و جنوب غرب دچار قطعی شد که پیگیری لازم در حال انجام است و بخش عمده خاموشی در این نواحی برطرف شده است.

وی با اشاره به شرایط پست های فوق توزیع جنوب شرق تهران تصریح کرد:با توجه به اینکه کانون توفان در جنوب شرق تهران واقع شده است یک واحد پست فوق توزیع در این منطقه دچار مشکل شد که بخش اعظم این مشکل برطرف شده است و تا ساعات دیگر به طور کامل آماده خواهد شد.

وی ادامه داد:بخش اعظمی از شبکه کابل هوایی،از کابل های خودنگهدار است که در برابر سقوط و برخورد درخت ایمن است و تنها بخشی از شبکه فشار برق متوسط جنوب شرق دچار قطعی مقطعی شده است.

به گفته وی،تاکنون گزارشی در مورد خسارت جدی به شبکه توزیع داده نشده است و شبکه در وضعیت مطلوب است.

وی با اشاره به پایداری شبکه توزیع نقاط حیاتی شهر تهران ابراز کرد: هیچ گونه مشکلی در بخش های حیاتی و مهم برق تهران به وجود نیامده است و با کنترل آنلاین مشکلی در شبکه گزارش نشده است.

ناظریان در پایان گفت:توفان تنها ۵ درصد شبکه برق را تحت تاثیر قرار داده بود که با توجه به پیش بینی و آمادگی موجود مشکلی در پایداری شبکه وجود ندارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها