«فریبا متخصص» بازیگر سریال «رهایم نکن» به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور با اشاره به حضورش در این سریال گفت: نقشی که در «رهایم نکن» بازی می‌کردم، کاملا متفاوت از نقش مرضیه در سریال شهرزاد است. آذر فردی جدی و امروزی است و علاوه بر این‌ها تجربه تشکیل خانواده و فرزند را ندارد، اما خیلی از اتفاق‌ها را برای حاج رسول هدایت می‌کند. در این مدت سعی کردم تا از فضای شهرزاد دور شوم و امیدوارم که موفق شده باشم.
کد خبر: ۱۱۴۷۲۳۳
این خانم بازیگر هیچ وقت نقش منفی نبوده است + عکس

به گزارش جام جم آنلاین،‌ بازیگر سریال «شهرزاد» درباره ابتدای حضورش در «رهایم نکن» به فارس گفت: روز‌های شروع ضبط رهایم نکن کمی گیج بودم چراکه مرضیه در من ته نشین شده بود و خیلی متمرکز شدم و تلاش کردم تا بازی‌ام بیرون نزند تا مخاطب آذر را شبیه به مرضیه ببیند. دوست داشتم که این دو نقش متفاوت باشند و از این کار به کار دیگر هم دوست دارم در تمامی آثاری که بازی می‌کنم این تفاوت احساس شود.

این بازیگر ضمن اشاره به اینکه مدتی است کمتر در تلویزیون حاضر شده است، گفت: در این سال‌ها کمتر در تلویزیون حضور داشتم و از طرفی تولید شهرزاد هم نزدیک ۳ سال طول کشید و عملا نمی‌توانستم سریال دیگری را قبول کنم. درست است که اواسط تولید وقفه می‌افتاد و این امکان هم وجود داشت که همیشه آفیش نباشم، اما گهگاهی کار‌های کوچکی انجام می‌دادم.

بازیگر سریال «زمانه» درباره عرصه رادیو و نمایش رادیویی نیز گفت: خانه اولم تئاتر است چراکه کارم را از تئاتر شروع کردم و بعد به سمت تلویزیون و رادیو آمدم. اما به دلیل اینکه استخدام صدا و سیما بودم در رادیو هم حضور داشتم و مهرماه سال گذشته بازنشسته شدم، اما کماکان قطع همکاری نکردم، چونکه نمی‌شود هیچکدام از این شاخه‌ها را رها کرد، هر کدام از این ژانر‌ها مثل بچه‌های آدم هستند و باید همه را در کنار هم نگه داشت.

وی با اشاره به حضور در کار‌های مناسبتی ماه رمضان، گفت: تا به حال پیشنهاد سریال ماه رمضان داشتم، اما به این دلیل که همه یک ماه مانده به پخش پیشنهاد می‌دادند قبول نمی‌کردم و دلیل اصلی که رهایم نکن را قبول کردم این بود که ۸ ماه زودتر از ماه رمضان پیشنهاد شد.

وی ضمن بیان اینکه تا به حال نقش منفی بازی نکردم، گفت: تا به حال نقش منفی بازی نکردم یا شاید بهتر باشد بگویم هیچگاه پیشنهاد نقش منفی نداشتم. این در حالی است که یک بازیگر می‌تواند تمامی نقش‌ها را بازی کند و فقط یک بُعد ندارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها