رئیس پلیس فتا ویژه غرب استان تهران مطرح کرد:

کلاهبرداری به وسیله فروش صفحه با اعضای فیک

پیک موتوری که برای انتقام جویی از مشتری زن به شبکه‌های اجتماعی متوسل شده بود در حلقه تجسس پلیس فتا گرفتار شد.
کد خبر: ۱۱۴۶۹۴۹
انتقام خجالت‌آور پیک موتوری

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، رئیس پلیس فتا تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: خانمی با مراجعه به این پلیس با طرح شکایتی اعلام داشت طی تماس تلفنی افراد مختلف در طول شبانه روز متوجه شدم شماره موبایل و تصاویرم در دو اکانت اینستاگرام با عناوین مستهجن منتشر شده است و این موضوع ضمن ایجاد مزاحمت و سلب آرامش روحی و روانی بنده و همسرم، موجبات هتک حیثیت خانوادگی ما را فراهم کرده است.

سرهنگ تورج کاظمی افزود: در این راستا پرونده در دستور کار ویژه کارشناسان این پلیس قرار گرفت در بررسی فنی مشخص شد، متهم با دانش نسبی از مسائل IT زمینه‌های عدم شناسایی خود را فراهم کرده و در کانکشن‌های خود به شبکه اینترنت از VPN استفاده می‌کرد، لذا با اقدامات فنی، اکانت‌های اینستاگرامی وی شناسایی شد.

وی ادامه داد: با در جریان گذاشتن شاکیه از نتیجه تحقیقات، نامبرده بیان داشت متهم در پیک موتوری کار می‌کند و چند روز پیش بسته امانت بنده را به مقصد برده و به صورت معیوب تحویل داد و اینجانب نیز ضمن اعتراض به ایشان با شرکت وی نیز تماس گرفتم و تقاضای خسارت کردم.

سرهنگ کاظمی تصریح کرد: موضوع سریعا به مقام قضایی گزارش و با اخذ مجوز نامبرده احضار شد که با امتناء از حضور در دادسرا، متهم جلب و مورد بازجویی قرار گرفت.

وی افزود: متهم اظهار داشت جهت تلافی اقدام شاکی در گرفتن خسارت از محل کارم دست به این اقدامات زده است.

به گفته رئیس پلیس فتا تهران، متهم طی گزارشی به دادسرای مبارزه با جرایم رایانه‌ای معرفی شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها