کد خبر: ۱۱۴۶۸۹۸
بهترین تورهای آسیایی

- مالزی:
مالزی یکی از کشورهای جنوب شرقی آسیا است که در طول دهه های گذشته رشد سریعی در زمینه های مختلف داشته است.

از جمله در صنعت توریسم. امروزه تور مالزی به نامی آشنا برای توریست های ایرانی تبدیل شده و مخصوصا با داشتن امتیازاتی از قبیل داشتن آب و هوای استوایی، شهرهای پیشرفته و مدرن، امنیت بالا، سواحل بسیار زیبا با امکانات جدید و روز جهان، جزایر زیبا و شگفت انگیز با جانوران و گیاهان گوناگون، بناها و سازه های بزرگ با معماری باشکوه از جمله برج های پتروناس، باغ وحش، باغ گیاهشناسی، برج کوالالامپور، باغ پرندگان، محله چینی ها، موزه های مختلف، آکواریوم کوالالامپور، غار میمون ها و ده ها جاذبه توریستی دیگر مالزی در شهرهای مختلف این کشور و حتی جزایر آن می تواند برای روزها و هفته ها شما را سرگرم کند.

مالزی از جمله کشورهایی است که به آسانی و بدون ویزا می توانید به آنجا سفر کنید. مالزی کشوری است چند فرهنگی که همین مسئله خود از جذابیت های این سرزمین است بطوری که در این کشور می توانید اقوام مختلف مالایی، هندی و چینی را ببینید که هر کدام فرهنگ و سنت های خود را برگزار و در کنار یکدیگر به آرامی زندگی می کنند.

- تایلند:
تایلند یکی از کشورهای آسیایی است که توریسم و گردشگری آن در سطح جهان مطرح است و هر ساله میلیون ها نفر عازم این کشور می شوند. تور تایلند یکی از بهترین تورهایی است که توریست های ایرانی چه بصورت خانوادگی و چه جوانان، همه می توانند با سفر از آن لذت ببرند.

کشور تایلند که به دلیل مهربانی و شادی مردمانش به «سرزمین لبخند» نیز معروف است، یکی از کشورهایی است که دیدن آن را به طرفداران سفرهای خارجی توصیه می کنیم.

تایلند دارای شهرهای توریستی و جزایر معروفی است که حتما نام آنها را در سالهای اخیر شنیده اید. از جمله بانکوک، پاتایا، پوکت، ساموئی و چیانگ مای که هر کدام دارای جاذبه های خاص خود و امکانات توریستی متعددی هستند از جمله سواحل دریا، جزایر بکر و سرسبز رویایی، جنگل های فراوان، فیل سواری، باغ های بزرگ، آثار تاریخی از جمله کاخ ها و معبدهای قدیمی، امکان ورزش های آبی، مکان های تفریحی مخصوص جوانان و صدها تفریح و سرگرمی دیگر همه موجب می شوند تا در سفر به سرزمین تایلند روزها و حتی هفته ها سرگرم شوید و از سفرتان لذت ببرید.

تایلند به دلیل داشتن امکانات مختلف توریستی، مردمانی خونگرم و مهربان، قیمت های مناسب و در مجموع شرایط بسیار خوب برای گردشگران امروزه یکی از محبوب ترین مقصدهای توریست ها بشمار می رود.

- ارمنستان:
ارمنستان سرزمینی تاریخی است در شمال غربی کشورمان که دارای جاذبه های مختلف گردشگری است.

این کشور دارای تاریخی دراز است و هزاران سال جزئی از خاک کشورمان بوده تا دو قرن پیش که روسیه تزاری این کشور را از ایران جدا و سرانجام در اوایل دهه 1990 میلادی با فروپاشی شوروی سابق این کشور هم استقلال خود را بدست آورده و از آن زمان تاکنون روز بروز در حال پیشرفت در زمینه های مختلف از جمله توریسم می باشد.

ارمنستان دارای طبیعتی بسیار زیبا و مختلف است بطوری که همانند کشورمان دارای مناطقی با آب و هوای خشک، جنگل های مرطوب و کوهستان های مختلف می باشد.

امروزه تور ارمنستان یکی از بهترین تورهای آسیایی است که هموطنان ما می توانند با قیمت های ارزان از آن بهره مند شوند.

اقامت در بهترین هتل های ارمنستان، دیدن دریاچه سوان و شنا در آبهای آن، پارک آبی ایروان، سفر به شهر زاخکازور (دره گل ها) و تله سیج مهیج آن، پیست اسکی و جنگل های سرسبز آن، پارک ها، موزه ها، آثار تاریخی متعدد، مراکز خرید مدرن و تفریحات و سرگرمی های دیگر آن همه موجب می شوند که سفر با تور ارمنستان برای ایرانیان تبدیل به یکی از بهترین سفرهای خارجی شود.

- اندونزی:
اندونزی یکی از کشورهای دیدنی جنوب شرق آسیا است. به ویژه جزیره بالی که معروف ترین و محبوب ترین نقطه این کشور به شمار می آید.

تور بالی یکی از محبوب ترین تورهای تفریحی جهان است. بالی یکی از جزایر کشور اندونزی است که برخلاف نقاط دیگر این کشور، بیشتر ساکنان آن هندو هستند و پیرو آیین ها و سنت های خاص خود هستند.

بالی دارای جاذبه های بسیاری زیادی است از جمله وجود سواحل زیبا، جنگل ها و کوه های سرسبز، دیدن حیواناتی از قبیل فیل و میمون از نزدیک، معبدهای شگفت انگیز با معماری بی نظیر، مراکز خرید بزرگ، پارک های آبی، مراکز تفریحی و سرگرمی جوانان و نوجوانان، اسب سواری، فیل سواری در جنگل، دیدن هواپیماهای متروکه از نزدیک برای عاشقان پرواز و هواپیما، کواد سواری (سافاری)، رودخانه وحشی، غواصی و یا قدم زدن در کف اقیانوس، سفر با زیردریایی با اعماق آبهای بالی، دیدن جشن ها، فستیوال ها و مراسم محلی مردم بالی، پارک پرندگان بالی، هلی کوپتر سواری و دیدن کوه آتشفشانی کینتامانی از نزدیک، پارک وحش سافاری و دریایی بالی و امکان دیدن موجودات مختلف از نزدیک و بسیاری از امکانات جذاب توریستی همه موجب شده تا بالی تبدیل به یکی از بهترین مقصدهای توریستی جهان شود. امروزه به بالی لقب بهشت گمشده را داده اند چرا که انقدر این جزیره زیباست که هر انسانی که برای نخستین بار به آن سفر می کند، محو جاذبه ها و زیبایی های شگفت انگیز آن می شود.
منبع: آژانس الماس نشان
021-25712
021-54171

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها