وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به برنامه ریزی صندوق بازنشستگی کشوری در این دوره گفت: احداث خانه امید در استان‌ها، یسکان سازی حقوق بازنسشتگان، ارائه خدمات بیمه تکمیلی و خدمات فرهنگی و حمایتی بخشی از برنامه‌های پیش بینی شده است.
کد خبر: ۱۱۴۶۳۰۶
جزئیات طرح های پیش بینی شده برای بازنشستگان

به گزارش جام جم آنلاین از تسنیم، علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به برنامه ریزی صندوق بازنشستگی کشوری برای ارائه خدمات به بازنشستگان این صندوق اظهار کرد: احداث خانه امید بازنشستگان توسط صندوق بازنشستگی کشوری یکی از برنامه‌های است که طی سال‌های گذشته در استان‌های مختلف انجام شده است.

وی تصریح کرد: ارائه خدمات‌های حمایتی، ورزشی، فرهنگی و علمی به بازنشستگان از برنامه‌های دیگر این صندوق محسوب می‌شود به طوری که هم اکنون امکانی برای ورزش بازنشستگان صندوق بازنشستگی پیش بینی شده است.

ربیعی به تغییرات صورت گرفته در صندوق بازنشستگی اشاره کرد و گفت: با توجه به تغییرات انجام شده تلاش می شود که خدمات به روز تری به بازنشستگان ارائه شود.

به گفته وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی، بیمه تکمیلی بازنشستگان یکی دیگر از خدماتی که توسط صندوق بازنشستگی ارائه می‌شود و در حال حاضر نیز خدمات ارائه شده از سوی این بیمه گسترش پیدا کرده است.

وی در خصوص برنامه یکسان سازی حقوق بازنشستگان در کشور گفت: این موضوع بطور جدی دنبال می‌شود و تلاش می شود که هر چه زودتر محقق شود.

ربیعی افزود: برطرف کردن مشکلات مالی بازنشستگان نیازمند به اعتبار 300 هزار میلیارد ریالی است و دولت تلاش می‌کند تا پایان این دوره این موضوع را حل و فصل کند.

وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: بازنشستگان دارای تجربیات بسیار ارزشمندی هستند و باید از تجربیات آنها استفاده شود و در این زمینه تدابیر لازم پیش بینی شده است.

وی اظهار امیدواری کرد تیم جدید صندوق بازنشستگی کشور منشا خدمات خوبی برای بازنشستگان در سطح کشور باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها