عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در گفتگو با جام جم آنلاین :

با گذشت زمان هیچ اشغالگری به رسمیت شناخته نخواهد شد

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت:مساله فلسطین برای ایرانیان بخصوص پیروان انقلاب اسلامی یکی از مسایل آرمانی و راهبردی کشور است.
کد خبر: ۱۱۴۶۰۳۲
با گذشت زمان هیچ اشغالگری به رسمیت شناخته نخواهد شد

احمد مازنی نماینده تهران در گفتگو با جام جم آنلاین با بیان اینکه هرگز نمی توانیم از حق طبیعی و قانونی مردم فلسطین، ظلم و جنایت متجاوزان اشغالگر صهیونیستی بگذریم افزود:قطعا مرور زمان حق را باطل و باطل را حق نمی کند و با گذشت زمان هیچ اشغالگری به رسمیت شناخته نخواهد شد.

وی با اشاره به انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس گفت:آقای ترامپ درکنار مجموعه رفتارهای ناپسند و غیرعقلانی که در عرصه بین المللی در رابطه با مردم خاور میانه و مردم فلسطین داشته کار وقیح و دور از انتظار دیگری در انتقال پایگاه شیطانی خود از تل آویو به بیت المقدس را انجام داد که این رفتار قابل گذشت نیست.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: فلذا با توجه به این اقدام،امسال بنظر می رسد که هر کاری از دستمان برمی آید باید برای بیان ظلم هایی که اشغالگران و حامیانشان انجام می دهند، در دفاع از مظلومیت غزه و ساکن مناطق اشغالی داشته باشیم.

مازنی روز قدس را میراث بنیانگذار انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت:بایدبنا به تاکیدات امام راحل در این روز که در ایران و سایر کشور ها مسلمانان برگزار می شود فریاد خود را بر سر رژیم اشغالگر قدس فرود آوریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها