مدیرعامل شرکت آب منطقه ای تهران هشدار داد:

دریاچه سدها خطرناک‌تر از دریای مواج

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: روز گذشته 2 برادر اصفهانی که برای شنا کردن داخل استخری شده بودند به علت عدم مهارت کافی جان خود را از دست دادند.
کد خبر: ۱۱۴۵۹۵۳
غرق شدن 2 برادر اصفهانی در استخر

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، حسن یاردوستی اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان اصفهان از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 از غرق شدن 2 جوان در استخر آبی واقع در یک باغ اطراف شهر اصفهان مطلع و به محل اعزام شدند.

وی افزود: در اثر این حادثه 2 برادر 18 و 20 ساله برای شنا کردن داخل استخر آب کشاورزی شده بودند که غرق شده و جان خود را از دست دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از حضور گروه‌های امدادی و خدمت‌رسان در محل خبر داد و بیان داشت: علت وقوع این حادثه تلخ عدم مهارت کافی برای شناکردن اعلام‌ شده است.

وی در پایان با اشاره به گرمی هوا و تمایل جوانان به شناکردن، توصیه کرد: برای شنا کردن به استخرهای سرپوشیده و مجاز که دارای غریق‌نجات است مراجعه کنید تا شاهد داغ‌دار شدن خانواده‌ای دیگر نباشیم.

دستگاه میکسر جان 2 جوان را گرفت

حسن نیکبخت نیز با اشاره به مرگ 2 جوان توسط برق‌گرفتگی اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر برق‌گرفتگی 2 جوان در منطقه زازران ابتدای جاده ولاشان-حسین‌آباد، گشت انتظامی به محل اعزام شد.

وی افزود: در این حادثه 2 جوان 27 و 30 ساله در حال ساخت مصالح ساختمانی با دستگاه میکسر بودند که در اثر اتصال دچار برق‌گرفتگی می‌شوند و جان خود را از دست می‌دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان در پایان به عموم مردم توصیه کرد: در همه حال موارد ایمنی را رعایت کنید تا شاهد داغ‌دار شدن یا بی‌سرپرست شدن خانواده‌ها نباشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها