زن جوان و دو مرد همدستش که برای تسویه حساب 30 میلیون تومانی برای مرد جوان ایجاد مزاحمت کرده و با سلاح سرد او را تهدید کرده بود در جریان تحقیقات پلیسی ماموران کلانتری خاور شهر شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۱۱۴۵۰۸۱
سناریوی وحشتناک زن برای مرد طلبکار

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، زن جوان و دو مرد همدستش که برای تسویه حساب 30 میلیون تومانی برای مرد جوان ایجاد مزاحمت کرده و با سلاح سرد او را تهدید کرده بود در جریان تحقیقات پلیسی ماموران کلانتری خاور شهر شناسایی و دستگیر شد.

سرگرد داوود آقازاده در تشریح این خبر گفت: با مراجعه مردی به نام «مجید» به دایره قضایی این کلانتری و طرح شکایت مبنی بر زورگیری، تهدید و اخاذی، پرونده‌ای در کلانتری تشکیل و تیمی از ماموران این یگان به بررسی موضوع پرداختند.شاکی در اظهاراتش عنوان داشت، برای تسویه حساب بدهی‌های خود با یک خانم، به منزلش واقع در خاورشهر مراجعه کرده که پس از تعارف وارد منزل شده، به محض ورود از سوی ۲ مرد مسلح به سلاح سرد مورد ضرب و جرح قرار گرفته که مدعی بودند وی برای خواهرشان ایجاد مزاحمت کرده است.

وی تصریح کرد: مردان مسلح مذکور ضمن ضرب و جرح وی سه عدد سفته به مبلغ ۳۰ میلیون تومان، یک برگ رسید به همان مبلغ، گردنبند و گوشی تلفن همراه شاکی را به زور گرفته و او را تهدید کرده اند که اگر پول سفته‌ها را ندهد خود و خانه اش را به آتش میکشند.با هماهنگی‌های انجام شده هر سه متهم این پرونده دستگیر و پس از تفهیم اتهام به کلانتری منتقل شدند.

گفتنی است با توجه به ضد و نقیض گویی‌های موجود در اعترافات، پرونده در اختیار قاضی کشیک دادسرای محلاتی قرار گرفت و بنابر دستور تا مشخص شد کل ماجرا هر سه نفر در باز داشت به سر می برند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها