فصل سفر شروع شده و در مورد سفر اولین سوال این است «کجا برویم؟» با توجه به سلیقه مسافرتی و همسفران می‌توانید مقاصد سفر را انتخاب کنید.
کد خبر: ۱۱۴۵۰۲۶
راهنمای سفر به دبی و تایلند؛ جذاب‌ترین مقصدهای گردشگری

دو مقصد پر‌طرفدار گردشگری که در نزدیکی ایران است و سفر به آن‌ها برای کودکان و افراد مسن‌تر ساده تر است استانبول و دبی هستند.

تور دبی؛ سفر به منطقه‌ فوق مدرن خاورمیانه

اگر شما هم از دوستداران تور دبی هستید و یا عاشق این شهر مدرن، خرداد ماه بهترین وقت سفر به دبی است چرا که در ماه‌های آینده هوا گرمتر می‌شود.

اما حالا با دمای حدود ۳۰-۳۵ درجه با تفریحات آبی جذاب در آکوا پارک و یا پارک آبی اتلانتیس بهترین شروع فصل گرما‌ را تجربه می‌کنید.

در این روز‌ها قیمت تور‌های دبی کاهش زیادی داشته و می توانید ارزان‌ترین تور دبی را نسبت به کل سال خریداری کنید.

پکیج‌های پیشنهادی آژانس مقتدر سیر تابان با حدود هزینه ۱٫۳۰۰٫۰۰۰ تومان شروع شده که ترنسفر فرودگاهی، صبحانه رایگان و از همه مهم‌تر خدمات ویزای دبی هم در این نرخ اعلام شده محاسبه شده است.


در دبی شما بهترین برند‌های اروپایی و امریکایی را در مراکز خرید دبی‌مال ، دیره و سیتی‌سنتر پیدا می‌کنید اینجا مرکز مد خاورمیانه است البته لباس کودک و نوزاد نسبت به ایران ارزان‌تر بوده وخیلی‌ها خرید‌های سالانه کودکان را در دبی می‌کنند.

البته دبی دارای مناطق طبیعی زیبایی در پارک Hatta است که در میان تمام زیبایی‌های معماری و مدرن شهری می‌توانید به این منطقه هم سری بزنید. البته سافاری و شب مانی در کویر‌های پرستاره دبی هم بسیار وسوسه کننده است.

به گزارش ویرلن؛ سفر به دبی به دلیل نزدیکی به ایران برای خانواده‌ها بسیار راحت تر است اگر با افراد سالخورده و یا بچه‌ها سفر می‌کنید پیشنهاد ما این است که هتل دیره سیتی سیزن را از پکیج تور انتخاب کنید.

این هتل هم دست‌رسی راحتی به مترو دارد و هم چسبیده به مرکز خریدی به همین نام است در کنار این موقعیت، هتل استخر و انواع رستوران‌های بین‌المللی خوش‌نام دارد که اقامت در این هتل سفر را برایتان جذاب تر می‌کند. البته تمام هتل‌های دبی از استاندارد‌های بالا برخوردار بوده و شما هتل‌های سه ستاره بسیار خوب هم می توانید رزرو کنید و عملا با هر بودجه ای می‌شود در خرداد ماه به دبی سفر کرد.

در خرداد ماه نرخ بلیت هواپیما کاهش داشته و اگر در تعطیلات خاصی مشتاق سفر نباشبد، حتماً بلیت ارزان‌تری هم بدست می‌آورید. خوبی دیگر سفر دبی این است که به دلیل زیاد بودن پرواز‌های هر روزه در سفر‌های چند روزه شما می توانید به انتخاب خودتان یکی از خط‌های هواپیمایی‌ امارات، ماهان و ایران ایر را انتخاب و در ساعت دلخواه سفر کنید. با در نظر گرفتن فرصت اخذ ویزا، هماهنگی‌های لازم را انجام دهید و برای سفر با تور دبی آماده شوید.

تایلند؛ شادترین‌کشور شرق آسیا

سالانه هزاران گردشگر به تایلند سفر می‌کنند. بانکوک مخصوص گردشگران ساخته شده و هرنوع تفریحی که دلتان خواست را می توانید در آنجا پیدا کنید. اینجا شهری مدرن با گذشته و تاریخی عجیب است که سرتاسرش پر شده از معابد طلایی با طراحی‌های زیبا و مجلل در کنار همه زیبایی هایی که دارد و بر هیچ کس پوشیده نیست شهر بسیار ارزانی است. غذاهای خوب و با کیفیت در همه جای شهر یافت می‌شود اما یادتان باشد برای امتحان کردن غذاهای محلی تایلندی به بازار‌های محلی شناورشان سر بزنید و از مردم محلی خرید کنید.

آژانس مقتدر سیر تابان با توجه به پر طرفدار بودن انواع تور‌های تایلند برنامه ریزی همه جانبه‌ای ترتیب داده که با توجه به سلیقه شخصی خودتان مقاصد مختلف را در تایلند انتخاب کنید.



هم می‌توانید بانکوک را انتخاب کنید و هم به دیدن شهر‌ ساحلی پاتایا بروید. اما توصیه ما این است که حتما به یکی از این دو شهر سفر کنید و قایق سواری و شنا در آبهای زلال اقیانوس را از دست ندهید.


تمام تور‌ها با دو پرواز ماهان و عمان ایر تهران را به مقصد تایلند ترک می‌کنند البته پرواز‌های ماهان راحت تر و مستقیم است و سریع تر به مقصد می‌رسید.

در تمام تور‌های انتخابی در اختیار گذاشتن سیم کارت رایگان برای گردشگران و داشتن چند گشت شهری به همراه راهنمای فارسی زبان از خدمات ویژه تور است البته طبق معمول هر سال صبحانه هتل‌ها برای مسافران رایگان بوده و ترنسفر رفت و برگشت رایگان فرودگاهی نیز دارند.

هتل‌ها در تایلند به خوبی سرویس می دهند و شما با هر توان مالی که در نظر داشته باشید می‌توانید مسافر این کشور باشید اما توصیه می‌کنیم اگر در بانکوک هم هتل سه ستاره انتخاب کرده‌اید در پاتایا حتما هتل چهار و پنج ستاره انتخاب کنید آنقدر خدمات هتل زیاد است و استخر و سوناهای جذاب دارند که بهتر است در سفرتان حتما از آنها استفاده کنید.

هم‌اکنون با کارشناسان مقتدر سیر تابان تماس بگیرید، چون شما می‌توانید با حدود هزینه ۲٫۳۰۰٫۰۰۰ تومان پکیج ‌تور تایلند را رزرو کنید و همراه همسفرانتان روز‌های قشنگی را به خاطر بسپارید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها