اگر قصد فروش خودروی خود را داشته باشید، احتمالاً به این فکر افتاده‌اید که چطور و چگونه خودروی خودتان را بفروشید، که هم مشتری راضی باشد و هم شما خودروی موردنظرتان را به قیمت و ارزش واقعی بفروشید.
کد خبر: ۱۱۴۴۵۴۹
ضرورت انجام کارشناسی خودرو پیش از خرید خودرو

مدت‌ها قبل مردم خودروی خود را به سه روش مرسوم و رایج برای فروش می‌گذاشتند:
1. نمایشگاه‌های اتومبیل
2. آگهی در روزنامه‌های کثیرالانتشار
3. فروش خودرو در جمعه‌بازارها یا فروش به دوست و آشنا

فروش خودرو از این سه طریق، همیشه به این آسانی نبود و مشکلات و دردسرهای زیادی را همراه داشت.

مهمترین مشکل در این روش عدم بررسی دقیق فنی و بدنه خودرو محسوب می شود که از پیامدهای آن می توان به موارد زیر اشاره نمود:

• عدم قیمت‌گذاری دقیق توسط مشتریان و نمایشگاه دارها
• سود فراوان دلالان از خرید ناعادلانه خودرو و فروش به قیمت‌های بالاتر در بازار مصرفی
• عدم‌تشخیص سلامت ظاهری، فنی، بدنه و آپشن خودرو (در بسیاری از موارد گزارش‌هایی از دزدی یا تصادفی بودن خودرو و یا جعل اسناد در مراکز خرید و فروش نامعتبر و غیره) .

همه این موارد تنها نمونه ای از مشکلات خرید و فروش به روش‌های سنتی بود، که منشأ آن به عدم انجام کارشناسی خودرو در حین خرید و فروش خودرو برمی‌گردد.


امروزه قضیه خرید و فروش خودرو فرق بزرگی کرده و دیگر این کار، استرس و ترسی را برای خریداران به وجود نمی‌آورد. امروزه و به لطف پیشرفت تکنولوژی خرید خودرو هم آسانتر از گذشته و هم مطمئن تر از همیشه شده است.

مجموعه همراه مکانیک به عنوان اولین شرکت انجام کارشناسی خودرو در محل فرآیند خرید و فروش خودرو را برای شما سهل‌تر از چیزی که تصور کنید، انجام می‌دهد. در حقیقت همراه مکانیک در طول فرآیند خرید خودرو همراه و مشاور شما خواهد بود. کارشناسان همراه مکانیک هم خودروی موردنظر را از نظر فنی و بدنه مورد بررسی قرار می دهند و هم قیمت خودروی مدنظر را بر اساس ارزش واقعی آن تعیین می کنند.

فرآیند درخواست کارشناسی خودرو همراه مکانیک به دو صورت انجام می‌گیرد:
• می‌توانید از طریق تماس با شماره 02154072 درخواست اعزام کارشناس خودرو در ساعت و محل موردنظر داشته باشید. 30 دقیقه پس از تماس شما کارشناسان ماهر همراه مکانیک در محل حضور پیدا می‌کنند و پس از بررسی‌های تخصصی در امور فنی، بدنه، آپشن و ... یک گزارش کامل و رسمی مکتوب از خودروی کارشناسی شده به همراه قیمت‌گذاری دقیق به شما مشتری محترم ارائه می‌دهند.

• روش دوم، استفاده از سایت همراه مکانیک به نشانی www.hamrah-mechanic.com/car-inspection است، کافی است به سایت همراه مکانیک مراجعه نموده و ضمن انتخاب خودروی موردنظر، فرم درخواست کارشناسی خودرو را تکمیل نمائید. مشاوران همراه مکانیک در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت.



نکته مهم درباره همراه مکانیک این است که این شرکت علاوه بر تهران در شهرهای بزرگی مثل کرج، اصفهان، شیراز و مشهد نیز نمایندگی فعال دارد.این نمایندگان همانند شعبه مرکزی تهران، وظیفه کارشناسی خودرو در محل و خرید خودرو و فروش خودرو را بر عهده دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها