علت مرگ بازیگر مشهور هندی همچنان مبهم است

رمز و راز یک قتل از پیش تعیین شده

پرسشی که این روزها رسانه‌های گروهی هند مطرح می‌کنند، این است که آیا سری دیوی قربانی یک قتل از پیش طراحی شده است؟ اظهارات جنجالی یک افسر سابق اداره پلیس هند، شایعات مربوط به مرگ ناگهانی این سوپراستار سرشناس بالیوود را دامن زده و بر ابهامات مربوط به مرگ او افزوده است. این اظهارات جان تازه‌ای به طرفداران بی‌شمار بازیگر داده که از همان ابتدا مدعی بودند سری دیوی به قتل رسیده است.
کد خبر: ۱۱۴۴۴۵۷
رمز و راز یک قتل از پیش تعیین شده
حالا ود بوشان، افسر کمیسر بازنشسته اداره پلیس ادعا می‌کند مرگ بازیگر قتل عمد و از پیش طراحی شده، بوده است. این ادعا در نقطه مقابل سند رسمی پزشکی قرار می‌گیرد که مرگ سری دیوی را «غرق شدن غیرهوشیارانه» اعلام کرده بود.

ود بوشان که مامور تحقیق خصوصی پیرامون چگونگی مرگ سری دیوی بوده، در یک گفتوگوی رسانهای اعلام کرد تحقیقات او نشان میدهد این مرگ بیشتر شبیه یک جنایت از پیش طراحی شده بوده که خیلی خوب به مورد اجرا گذاشته شده است. او اتفاقی بودن مرگ بازیگر را قویا رد میکند. به گفته او: «براحتی میتوان به زور کسی را در داخل وان حمام قرار داد و باعث شد تا تنفس او به شماره بیفتد و بعد از مدتی قطع شود. کار بسیار راحتی است و میتوان به گونهای عمل کرد که هیچ مدرک و ردپایی هم از خود بهجا نگذاشت. میتوان مدعی شد این یک مرگ ناگهانی و اتفاقی بوده است. اما این بیشتر به یک قتل از پیش تدارک دیده شده شبیه است تا مرگ اتفاقی.»

اظهارات این افسر بازنشسته بر رمز و راز مربوط به مرگ سریدیوی افزوده است. طی سه ماهی که از مرگ جنجالی و بدون پاسخ او میگذرد، حرف و حدیثهای بسیار زیادی درباره این موضوع به وجود آمده و هنوز رسانههای گروهی اخبار و شایعات مربوط به آن را رها نکردهاند. سریدیوی که برای شرکت در مراسم ازدواج برادرزادهاش به دبی رفته بود، یک روز قبل از بازگشت به هند در وان حمام خود خفه شد. اداره پلیس دبی بیش از 18 ساعت از بانی کاپور همسر او (که از تهیهکنندگان معروف بالیوودی و برادر بزرگتر آنیل کاپور ستاره هندی است) بازجویی کرد. زمانی که پزشکی قانونی قتل سریدیوی را رد و خفگی او را غیر عمدی اعلام کرد، اداره پلیس دبی بانی کاپور را آزاد و اجازه انتقال جسد سریدیوی به هند را صادر کرد. همان زمان گفته شد او در وان حمام هتل خود به خواب رفته و به نوعی، در حالت بیهوشی قرار گرفته است. جریان آب داخل وان او را به داخل خود کشیده و باعث غرق شدنش میشود. از آنجا که بازیگر در حالت بیهوشی قرار داشته، متوجه موضوع نشده و دچار خفگی میشود. اما طرفداران بیشمار سریدیوی این ادعاها را قبول نکرده و بر قتل هنرمند مورد علاقهشان تاکید کردند. اما مقامات رسمی هندی، گزارش پزشکی قانونی امارات متحده عربی را مبنای عمل خود قرار دادند. رسانههای گروهی میپرسند اگر سری دیوی به قتل رسیده، قاتل او کیست؟ فقط بانی کاپور، همسر بازیگر هنگام مرگ او در دبی، در کنارش بود. اطرافیان این زوج میگویند آنها بشدت یکدیگر را دوست داشتند و اصلا نمیتوان متصور شد که بانی کاپور همسرش را به قتل رسانده باشد. حالا اظهارات افسر پلیس بمبئی فقط بر ابهامات مربوط به مرگ سری دیوی افزوده است. رسانههای گروهی هند از سری دیوی به عنوان ملکه بالیوود اسم می بردند. این لقب بهدلیل بازی در فیلم «نگینه/ملکه مارها» به وی داده شد. او در این فیلم که جزو آثار بسیار پرفروش سینمای هند است، نقش ملکه مارهارا بازی کرد

فیلم زندگی خانم بازیگر

این روزها شایعات زیادی در هند شنیده میشود که بالیوود در تدارک تولید فیلمی شرححالگونه درباره سریدیوی است. این اخبار البته تائید رسمی نشده، اما بازار شایعات و گمانهزنیها را داغ کرده است. چند بازیگر زن هندی که شباهت بسیار زیادی به سریدیوی دارند، از حالا خودشان را نامزد بازی در این فیلم کردهاند. از بین آنها میتوان به تابو، شیلپا شتی، رامبها و مانیشا کویرالا اشاره کرد.

تقدیر «کن» از بازیگر

ادعای مطرح شده توسط افسر هندی، همزمان با تقدیر از سریدیوی در جشنواره فیلم کن همراه شد. این جشنواره جهانی از بازیگر 54 ساله هندی تقدیر کرد و جایزهای به او داد. بانی کاپور همراه دو دختر خود در این مراسم شرکت و جایزه را دریافت کرد. ماه قبل هم مراسم جوایز ملی هند، جایزه خود را به سریدیوی داد. بانی کاپور در زمان حضور در کن فرانسه، با رسانهها گفتوگویی نکرد و فقط در یک مراسم رسمی درباره همسر بازیگرش حرف زد.

کیکاووس زیاری

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۲ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها