پرونده مرد افغان که متهم است زن سالخورده را قربانی رابطه پنهانی کرده به ایستگاه قسامه رسید. این مرد پیشتر به قصاص محکوم شده بود اما حکم در دیوان عالی کشور شکسته شد.
کد خبر: ۱۱۴۳۳۷۶
سرنوشت مرد افغان با قسامه گره خورد

به گزارش جام‌جم، اواخر پاییز سال 91 زن جوانی با پلیس تماس گرفت و از کشته شدن مادر 60 ساله اش به نام نسرین خبر داد.

زن جوان گفت: مادرم که سال‌ها پیش از پدرم جدا شده به تنهایی در خانه‌اش در شرق تهران زندگی می‌کرد. دیروز چندبار تلفنی با او تماس گرفتم اما جواب نداد.به همین خاطر نگران شدم و مقابل در خانه‌اش آمدم. من با کلید یدک در را باز کردم و با جنازه مادرم که با پیچیده شدن طناب دور گردنش کشته شده بود روبه‌رو شدم.

به دنبال اطلاعاتی که زن جوان به پلیس داد جنازه زن سالخورده به پزشکی قانونی منتقل شد. پلیس در بررسی‌ها دریافت گوشی تلفن همراه این زن نیز سرقت شده است. پلیس بعد از بررسی فهرست مکالمات تلفنی مقتول به رابطه پنهانی وی با یک مرد افغان به نام محمد پی برد.

محمد که قصد داشت به افغانستان بگریزد در مرز ردیابی و بازداشت شد. این مرد گفت: مدتی بود با نسرین در ارتباط بودم و به خانه‌اش رفت و آمد داشتم ولی من او را نکشتم.

این مرد پای میز محاکمه ایستاد و به درخواست اولیای دم به قصاص محکوم شد. اما با توجه به انکار‌های متهم حکم در دیوان عالی کشور تائید نشد.

به این ترتیب پرونده برای رسیدگی دوباره به شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

در جلسه دادگاه احمد ادعای بی‌گناهی کرد و گفت: باور کنید من دستی در قتل نسرین نداشتم. تحت فشار روانی در پلیس آگاهی به دروغ گفته بودم گوشی موبایل او را در شوش به یک مالخر فروخته‌ام. حالا هم حاضرم برای بی‌گناهی‌ام قسم بخورم. در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد و پرونده را لوث تشخیص داد تا سرنوشت پرونده با قسامه مشخص شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها