معاون فرماندار عجب شیر گفت: درگیری بین اهالی روستای یایچی و ینگجه از توابع قلعه چای این شهرستان بر سر محدوده چرای دام به مصدوم شدن هشت نفر انجامید.
کد خبر: ۱۱۴۲۶۴۷
هشت مصدوم به خاطر «چرای دام»!

به گزارش جام جم آنلاین، رضا رحمت اللهی روز شنبه در گفتگو با ایرنا افزود: در این حادثه که روز گذشته اتفاق افتاد، حدود 150 تن از اهالی روستای یایچی به چوپان های روستای ینگجه حمله و هشت نفر را مصدوم کردند که با حضور به موقع ماموران نیروی انتظامی، نزاع پایان یافت و مصدومان به بیمارستان های اطراف انتقال داده شدند.

وی اضافه کرد: 2 تن از مصدومان به علت شدن جراحات وارده برای درمان به تبریز منتقل شدند.

معاون فرماندار عجب شیر اظهار داشت: این 2 روستا در فاصله 15کیلومتری هم قرار دارند و مراتع و زمین های کشاورزی آنها هم مرز است و همین امر هر از چند گاهی موجب بروز اختلاف و نزاع های دسته جمعی می شود.

وی یادآور شد: دو هفته پیس نیز جمعی از اهالی روستای قبادلو در بخش مرکزی عجب شیر بر سر حق چرای دام با اهالی روستای های همجوار از توابع آذرشهر درگیر شده بودند که در این حادثه چند نفر زخمی و خودروی منابع طبیعی نیز به آتش کشیده شده بود.

شهرستان عجب شیر با 738 کیلومترمربع و حدود 71 هزار نفر جمعیت در98 کیلومتری جنوب غربی تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها