مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد تدابیری را برای حفظ توافق هسته‌ای ایران تقدیم مجمع کمیسیونرها در اروپا کرده است.
کد خبر: ۱۱۴۲۴۹۲
موگرینی: تدابیری برای حفظ برجام کرده ایم

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در بیانیه‌ای اعلام کرد تدابیری را برای حفظ توافق هسته‌ای ایران تقدیم مجمع کمیسیونرها در اروپا کرده است.

بر این اساس، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در بیانیه‌ای خاطرنشان کرد این اتحادیه تدابیری را برای حفظ برجام ارائه کرده است. در بیانیه موگرینی آمده است: «اتحادیه اروپا در حال عمل متحد و فوری برای حفظ برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) است و گام‌هایی که امروز توسط کمیسیون اروپا برداشته شدند تأییدی بر این تعهد هستند.»

در این بیانیه آمده است: «من، همراه با ژان کلود یونکر، رئیس کمیسیون اروپا تدابیر احتمالی برای حفظ توافق و محافظت از منافع اروپا را تقدیم مجمع کمیسیونرها کرده‌ایم. این تدابیر همان روز در صوفیه تقدیم سران اتحادیه اروپا شدند. آنها تعهد راسخ خود برای حفظ برجام را اعلام کردند.»

موگرینی در بخشی از این بیانیه‌ تأکید کرده است: «همزمان، رایزنی‌های فشرده‌ای در سطح کارشناسان آغاز شده تا به راه‌حل‌های سیاسی برای حفظ و تعمیق روابط اقتصادی با ایران برسیم.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها