راننده عصبانی وقتی نتوانست از خودروی تیبا سبقت بگیرد، با تبر به راننده حمله کرد و شیشه خودرویش را شکست.
کد خبر: ۱۱۴۱۷۳۵
حمله با تبر به خاطر سبقت!

به گزارش جام‌جم، چند روز پیش مرد جوانی با حضور در شعبه ششم بازپرسی دادسرای جنایی تهران از راننده خشمگینی که در بزرگراه قصد جان او و خانواده‌اش را کرده بود، شکایت کرد.

با دستور بازپرس محسن مدیرروستا، پرونده برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی ارسال شد.

مرد جوان به افسر تحقیق گفت: عصر 20 اردیبهشت امسال همراه همسرم، نوزاد چهار ماهه و مادر و مادرزنم سوار خودروی تیبا در بزرگراه بعثت در حرکت بودیم تا به محله افسریه بروم. در میانه راه متوجه شدم راننده نیسان پیکاپ دو کابین از پشت سر مدام بوق می‌زند تا من به کناری بروم. به خاطر ترافیک زیاد بزرگراه او نتوانست سبقت بگیرد. بعداز آرام شدن ترافیک او از کنارم رد شد و بعد از فحاشی ادامه مسیر داد. تصمیم گرفتم از پلاک خودرویش عکس بگیرم و در اختیار پلیس قراردهم. در همین گیرو دار بود که آن راننده را پیدا کردم و خواستم توقف کند که فحاشی کرد. سرانجام راننده خاطی در حاشیه بزرگراه توقف کرد. پیاده شد و در حالی که تبر به دست داشت، به سمت خودرویم آمد. خواستم دور شود که با تبر ضربه‌ای سمتم انداخت که دستم آسیب دید. قفل ‌ها را زدم و شیشه‌ها را بالا دادم. راننده عصبانی با تبر ضربه‌هایی به شیشه خودرو زد و آن را شکست. راننده‌های عبوری با دیدن این صحنه به سمتم آمدند. راننده تبر به‌‌دست فرار کرد. اگر مردم سر نمی‌رسیدند معلوم نبود مرد تبر به‌دست چه بلایی سر من و خانواده‌ام می‌آورد. بعد از این شکایت متهم فراری، تحت تعقیب پلیس قرار گرفت تا این‌که عصر یکشنبه در خانه‌ای در جنوب تهران بازداشت و از خودروی وی یک تبر هم کشف شد .

متهم دیروز در جریان تحقیقات به بازپرس جنایی گفت: من کارهای مربوط به ایزوگام را انجام می‌دهم. شش روز است متاهل شده ام. تبر داخل خودرو، امانتی برادرم بود. آن روز عجله داشتم و در بزرگراه بعثت در حرکت بودم. نمی‌دانستم ترافیک است. از راننده تیبا خواستم کنار برود که او به من گفت ترافیک است اما توجهی نکردم. با او جر و بحث کردم و رفتم. بعد از مسافتی دوباره او را دیدم. از من خواست توقف کنم. بعد از طی مسافتی به خاطر عصبانیت توقف کردم و از داخل خودرو تبر را برداشتم و سمت راننده تیبا رفتم و ضربه‌های محکمی به شیشه خودرویش زدم و آن را شکستم. حال و روز خودم را نمی‌فهمیدم.

متهم جوان برای ادامه تحقیقات در اختیار ماموران پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها