لاریجانی در نشست اضطراری کمیته فلسطین اتحادیه بین المجالس:

آمریکا در مورد فلسطین و قدس شریف دچار اشتباه محاسباتی نشود

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: توصیه می کنم که مسئولان کنونی ایالات متحده در مورد فلسطین و قدس شریف و محور مقاومت و جهان اسلام دچار اشتباه محاسباتی نشوند.
کد خبر: ۱۱۴۱۵۱۹
آمریکا در مورد فلسطین و قدس شریف دچار اشتباه محاسباتی نشود

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست اضطراری کمیته فلسطین اتحادیه بین المجالس گفت: آمریکا در روزهای گذشته از توافق هسته ای ۱+۵ با ایران که با درخواست خود آمریکا به امضا رسیده بود، خارج شد. یک روز اعلام می کند دیگر در سوریه نمی ماند و طلب پول از برخی کشورها می کند و چند روز بعد سوریه را بمباران می کند. سال ها از تروریست ها در منطقه حمایت کرده اند و اذعان کرده اند که داعش را به وجود آورده اند و امروز علمدار مبارزه با آن هستند.

لاریجانی تاکید کرد: همه این اقدامات نشان می دهد رژیم آمریکا دچار بحران تصمیم گیری استراتژیک شده است و ناپخته و ماجراجویانه به صحنه بین المللی نگاه می کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: معتقدم رئیس جمهور فعلی توانایی تشخیص و قضاوت در مورد پیامدهای طولانی مدت اقدامات خود را ندارد. توصیه می کنم که مسئولان کنونی ایالات متحده در مورد فلسطین و قدس شریف و محور مقاومت و جهان اسلام دچار اشتباه محاسباتی نشوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها