سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ؛

ارتباطات، بهترین پایه برای ترویج و تبلیغ آموزه های دینی است

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس مقوله ارتباطات را امری دینی دانست و گفت: اطلاع رسانی و تبلیغ ،کاری است که دین مبین اسلام آنرا تبلیغ و ترویج کرده است.
کد خبر: ۱۱۴۰۹۷۸
ارتباطات، بهترین پایه برای ترویج و تبلیغ آموزه های دینی است

به گزارش جام جم آنلاین احد آزادیخواه نماینده ملایر با تاکید براینکه هر آموزه دینی باید به دست بقیه آحاد جامعه برسد و این مسیر از مقوله ارتباطات می تواند هدف گذاری شود افزود:امروز با ورود فضای مجازی به مقوله ارتباطات ،کار گسترده شده و محدوده ها و مرزها نامشخص است و وجود ورودی ها بسیار زیاد ،ضمن اینکه می تواند خطر آفرین باشد اما بدین معنا نیست که در عرصه ارتباطات باید تضعیف داشته باشیم.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی،ارتباطات را به عنوان بهترین پایه برای ترویج و تبلیغ آموزه های دینی ،اخلاقی و فرهنگ ناب محمدی دانست که می تواند اسلام را به همه بلاد صادر کند و افزود:تئوری انقلاب اسلامی نظریه بی نظیری در کل دنیا است که باید بتوانیم با استفاده از ابزار ارتباطات،این آموزه ها را به دنیا برسانیم.

نماینده ملایر با اشاره به اینکه برخی از مراکز می توانند در حوزه تبلیغ فرهنگ ایرانی اثر گذار باشند گفت: هم اکنون به باور واقعی به فرهنگ غنی خود نرسیده ایم بنابر این وارد کننده فرهنگ و مصرف کننده فرهنگ دیگران هستیم و این خطر بسیار جدی است.

وی تاکید کرد:غرب هیچگاه آرایش ،پوشش وگویش هیچ فرهنگی را نمی پذیرد و این امر باعث شده که پیشرفت های بیشتری داشته باشند.اما جای تعجب دارد که ما از کشور های پیشرفته دنیا الگو برداری می کنیم در صورتی که این کشورها فرهنگ واردات را نمی پذیرند.

آزادیخواه گفت:ما زیر ساخت های قدرتمند فرهنگی در بحث ارتباطات داریم ولی تبدیل به بسته مصرفی نشده و همین امر منجر به این شده مدیریت داشته های فرهنگیمان ضعیف است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها