برای چندمین بار، مهلت ثبت‌نام کارت ملی هوشمند تمدید شد، این بار تا پایان سال ۹۷.
کد خبر: ۱۱۴۰۷۲۰
مهلت تعویض کارت ملی هوشمند تا پایان سال ۹۷ تمدید شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، رئیس سازمان ثبت احوال کشور گفت: برای سال ۹۷ نیز این امکان فراهم شده است که مردم تا پایان سال بتوانند جهت ثبت‌نام کارت ملی هوشمند اقدام کنند.

حمید درخشان نیا به ایسنا گفت: جمعیت بالای ۱۵ سال واجد شرایط دریافت کارت ملی هوشمند حدود ۶۰ میلیون نفر هستند، تا کنون حدود ۴۳ میلیون نفر پیش ثبت نام کارت ملی هوشمند را انجام داده‌اند و حدود ۴۰ میلیون قطعه کارت صادر و در اختیار مردم قرار گرفته است.

وی ادامه داد: به دلیل اینکه در حال بهره‌برداری از کارت ملی هوشمند هستیم و اکثر مردم هم این کارت را دریافت کرده‌اند. بنابراین بایستی کسانی که هنوز برای ثبت‌نام مراجعه نکردند سریعا اقدام کنند. زیرا خدمات الکترونیکی که در حاضر ارائه می شود و خدماتی که قرار است در آینده ارائه شود، نیازمند کارت ملی هوشمند است.

رئیس سازمان ثبت احوال کشور اضافه کرد: از مردم دعوت می‌کنیم که برای ثبت‌نام کارت ملی هوشمند خود هر چه سریعتر مراجعه کنند تا دچار مشکل نشوند.

وی به استقرار ایستگاه‌های سیار در نمایشگاه کتاب اشاره کرد و گفت: برای استقرار ایستگاه‌ سیار آمادگی خود را اعلام کردیم و جایگاه آن نیز مشخص شده است.همچنین به تعدادی که نیاز باشد در نمایشگاه کتاب ایستگاه مستقر خواهیم کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها