عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی؛

زیر ساخت های لازم برای تامین نیاز کاربران اینترنتی باید فراهم شود

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: واقعیت این است که زیر ساخت های لازم برای تامین نیاز کاربران اینترنتی در داخل کشور باید فراهم شود تا متناسب با میزان ورود افراد، پاسخگوی جامعه باشد.
کد خبر: ۱۱۴۰۶۶۱
زیر ساخت های لازم برای تامین نیاز کاربران اینترنتی باید فراهم شود

سید مهدی مقدسی نماینده اراک در گفتگو با جام جم آنلاین با اشاره به اینکه اطلاعات و ارتباطات در عصر کنونی تاثیرات شگرف و بی مانندی پدید آورده افزود:نوآوریها و اختراعات دانشمندان در دوران کنونی، حاصل همین تکنولوژیهای نوین جمع آوری، انباشت و اشاعه اطلاعات علمی و فنی است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن با بیان اینکه برای هدایت مردم در استفاده از شبکه های بومی اطلاع رسان جهت انتقال پیام باید سرعت ، دقت و زیر ساخت های این فن آوری مهیا شود گفت:مردم اشتیاق دارند اخبار،اطلاعات و رویداد های روز را در کوتاهترین زمان ممکن مطلع شوند براین اساس باید استفاده از این ظرفیت در کشور افزایش پیدا کند.

نماینده اراک با اشاره به رقابت کشورها در عصر ارتباطات برای جذب مشتری از هر گوشه جهان افزود:این عرصه بازار بزرگی برای رقابت های اقتصادی است بنابراین باید تلاش کنیم در این دوران با تمهیدات دقیق نه تنها بازار کشور خود رابدست بگیریم بلکه در عرصه جهانی نیز تاثیر گذار باشیم .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها