سخنگوی آتش‌نشانی تهران گفت: کارگر جوان بر اثر سقوط از ارتفاع در یک پروژه کارگاهی جان باخت.
کد خبر: ۱۱۴۰۲۷۸
سقوط مرگبار کارگر جوان از طبقه ششم + عکس

به گزارش جام جم آنلاین، سید جلال ملکی در گفت‌وگو با تسنیم، با اعلام خبر سقوط مرگبار کارگر از ارتفاع، درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 15:06 دیروز حادثه سقوط فرد از ارتفاع در مسیر جنوب به شمال بزرگراه یادگار امام، بالاتر از خیابان آزادی به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: محل حادثه یک پروژه کارگاهی در حال اسکلت‌کاری بود که تقریباً اسکلت در 6 طبقه (سه طبقه روی زمین و سه طبقه در عمق زمین) جوشکاری شده و کارگران در ارتفاع بالا مشغول کار بودند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از کارگران ناگهان از اسکلتهای طبقه سوم به عمق طبقه منفی سه سقوط کرده که پس از معاینات لازم توسط عوامل اورژانس مشخص شد وی بر اثر شدت جراحات وارده جان باخته است.

ملکی با بیان اینکه علت این حادثه در دست بررسی است، تصریح کرد: شاهدان عینی اعلام کردند به علت برخورد یکی از ستونها که در درحال حمل و جوشکاری بود، این حادثه اتفاق افتاده است.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران متذکر شد: کارگران هنگام کار در ارتفاع باید خود را با تسمه‌های محکم مهار کرده و مراقب خطرات دیگر مانند برخورد اشیاء و... باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها