خرید باغ ویلا در جوامع امروزکه زندگی بیشتر مردم به آپارتمان های کوچک و بدون نورکافی ، محدود شده است، از نشانه های زندگی لوکس محسوب شده و تاثیر ویژه ای را بر سبک زندگی افراد خواهد داشت.
کد خبر: ۱۱۳۹۳۶۹
رویای خرید باغ ویلا در شهریار و اطراف تهران

از این رو هر روز با اخباری مبنی بر خرید باغ ویلاهای لوکس وخاص پسند توسط افراد متمول رو به رو می شویم.

افرادی مانند بازیگران مطرح هالیوودی و یا بازیکنان سطح اول دنیا که با خرید باغ ویلاهای خاص باردیگر نام خود را در اخبار پاپاراتزی ها مطرح می کنند اما در این مقاله قصد داریم تا نمونه های بسیار ویژه از باغ ویلاهای واقع در اطراف شهر تهران مانند شهریار و ملارد و محمدشهر را مختصری معرفی کنیم.

با مراجعه به سایت املاک پدر و مشاهده تصاویر و ویدئو باغ ویلا ها متوجه خواهید شد که باغ ویلاهای واقع در این مناطق دارای امکاناتی در سطح خانه های ویلایی اروپایی هستند.

از این امکانات میتوان به محوطه های فوق العاده زیبا استخرهای مجهز به تمامی تاسیسات و با قابلیت استفاده در چهار فصل سال، سیستم های گرمایش و سرمایشی نوین اشاره کرد.

نورپردازی های حرفه ای و مهندسی شده، سیستم امنیتی هوشمند و اتاق خواب های مستر از دیگر امکانات باغ ویلاهای واقع در اطراف تهران میباشد که آرامش را در میان طبیعت رویایی به ارمغان خواهد آورد.

شهریار، ملارد و محمدشهر به واسطه آب و هوای فوق العاده مطبوع و زمین های مناسب جهت کشاورزی بستر مناسبی برای رشدگیاهان مختلف و درختان مثمر میوه هستند.

از همین رو در باغ ویلاهای واقع در این مناطق بخصوص باغ ویلا در محمدشهر شاهد باغات زیبا به همراه درختان مثمر میوه هستیم که امتیاز حائز اهمیتی برای این گونه عمارت ها محسوب میشوند.

با توجه به رشد گسترده ساخت باغ ویلا در اطراف تهران شاهد به وجود آمدن شهرک هایی با عنوان شهرک ویلایی در این مناطق هستیم.

شهرک هایی مانند زیبادشت محمدشهر،کردزار تیسفون والفجر شهریار و ... که جزء بهترین شهرک هایی ویلایی شهرستان شهریار محسوب میشوند.از ویژگی های این شهرک ها میتوان به نگهبانی های 24 ساعته اشاره کرد که امنیت مثال زدنی را در این شهرک ها برقرار کرده اند.

بازارداغ فروش و خرید باغ ویلا در شهریار و دیگر مناطق موجب شده است تا بنگاه های املاک همانند قارچ در جای جای شهریار و ملارد و محمدشهر رشد کنند که قاعدتا همه این بنگاه ها قانونی نبوده و دارای مجوز از اتحادیه صنف مشاوران املاک نیستند پس به هنگام خرید باغ ویلا در ابتدا از پیشینه مشاور املاک مد نظر اطمینان حاصل کنید و سپس اقدام به معامله نمایید.

خرید مطمئن ملک همواره چالش پیش روی خریداران بوده که بتوانند با استفاده از تجربه و مشاوره متخصصین در این زمینه یک معامله خوب را تجربه کنند.

از این رو مشاورین املاک پدر بعد از سال ها فعالیت در زمینه خرید باغ ویلا در شهریار و محمدشهر و ملارد، با پرسنلی مجرب و قابل اعتماد با تکیه بر برندی به نام املاک پدر که شناخته شده ترین و قدیمی ترین مشاور املاک منطقه میباشد، فروشندگان و یا خریداران باغ ویلا ها را در این مناطق بر آن می دارد تا با خیالی آسوده و خاطری جمع باغ ویلا خود را فروخته و یا بهترین باغ ویلا متناسب با شرایط خود را خریداری کنند.

شما می توانید با مراجعه به وب سایت مشاورین املاک پدر علاوه بر تصاویر و ویدئو ها از امکانات و قیمت این باغ ویلا در مناطق مختلف اطلاع پیدا کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها