یک جوان عراقی که در رسیدن به دختر مورد علاقه خود ناکام شده است، اقدام به نصب بنرهایی در سطح شهر بغداد به سبک بنرهای تبلیغات انتخاباتی کرد.
کد خبر: ۱۱۳۹۰۷۳
دلنوشته های عاشق ناکام بر بنر انتخاباتی! +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از ایرنا، «حیدر» در اقدامی بی سابقه در زمان تبلیغات انتخاباتی عراق از سال 2003 (سقوط رژیم صدام و برقراری انتخابات آزاد در این کشور) تاکنون، بنرهای عاشقانه در شکل و شمایل بنرهای انتخاباتی در سطح خیابان های بغداد نصب کرده است تا پیامش را به محبوب خود برساند.

بنرهایی حاوی عبارت های عاشقانه یا گله مندی از معشوق، از سوی این جوان در بغداد بر دیوارها و اماکن عمومی و با همان شیوه مرسوم تبلیغات انتخاباتی عراق نصب شده است و موج وسیع تری را نیز در شبکه های اجتماعی همچون «فیسبوک» ایجاد کرده است.

این بنرها با تیترهایی مانند «داستان عشق در میانه سیاست» و «ناراحتی معشوق دو میلیون (دینار بابت تهیه بنرها) خرج داشت» منتشر شده است.

بر اساس این نوشته ها، جوانی به نام «حیدر» بدلایلی باعث ناراحتی معشوق و قهر او شده است و او می خواهد با این روش (نصب بنر) ندامت خود را بیان کند.

این جوان نام ائتلاف انتخاباتی فرضی خود را «عشق و وفاداری» و با هشتگ «#تو_میهن_من_هستی» تهیه کرده است و امید بازنگری معشوق را در سر می پروراند.

وی همچنین به سبک فهرست های انتخاباتی، شماره ای برای ائتلاف فرضی خود انتخاب کرده است (شماره 2) و نامزد انتخاباتی فرضی خود (معشوق) را سر لیست آن (شماره یک) قرار داده و نوشته است چون تو همیشه اول هستی.

هر چند تبلیغات انتخاباتی عراق امسال با حاشیه های جدی و طنز فراوانی روبرو است اما ناظران مسائل اجتماعی و سیاسی عراق، این نمونه را در نوع خود بی نظیر و بسیار متفاوت ارزیابی کرده اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها