عضو فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی:

انتظار عامل تحرک بخشی و امید به جامعه است

مسئول کمیته حقوقی مجلس در گفت‌وگو با جام جم آنلاین

ظهور امام زمان، نقطه مشترک بشریت برای زوال ظلم و برقراری عدالت

مسئول کمیته حقوقی قضایی مجلس تاکید کرد: اعتقاد ما به فلسفه ظهور امام زمان(عج) یک افتخار برایمان محسوب می شود و باید با کردار خود زمینه حضور جلیل القدر ایشان را در جامعه فراهم کنیم.
کد خبر: ۱۱۳۸۹۷۸
ظهور امام زمان، نقطه مشترک بشریت برای زوال ظلم و برقراری عدالت

محمدعلی پور مختار در گفت وگو با جام جم آنلاین نیمه شعبان را تداعی گر عزت و امید به پیروزی مسلمانان و مستضعفان جهان بر ستمگران دانست و گفت: این روز که مصادف است با ولادت دوازدهمین امام شیعیان حضرت مهدی(ع) نقطه عطفی برای رهایی نه تنها مسلمانان جهان از ظلم وستم حاکمان ستمگر است بلکه نقطه امیدی برای کل عالم بشریت برای رسیدن به عدل و عدالت واقعی است و به همین دلیل امروز همگان منتظر ظهور جلیل القدر صاحب الزمان هستند.


وی با بیان اینکه مسئله ظهور و پدیده مهدویت در انواع کتب مختلف آمده است، افزود: نوید ظهور امام قائم(عج) در بسیاری از کتاب های علمای مسلمان وغیر مسلمان درج شده است و استقرار حکومت امام زمان یک نقطه مشترکی برای زوال ظلم و برقراری عدالت برای نوع بشر بشمار می آید و امروز با توجه اینکه بواسطه ظلم و جوری که برخی قدرت های جهان بر مردم ستمدیده روا می دارند همه آزدی خوهان وحق طلبان در انتظار امام زمان خود هستند تا با آمدن خود بساط مستبدان و مستکبران عالم را برای همیشه برچیند.

پور مختار خاطر نشان کرد: اعتقاد راستین ما مسلمانان جهان بویژه شیعان جهان نوعی افتخار و مایه مباهات ما محسوب می شود چرا که جز مردمانی هستیم که بصورت نظری و تئوریک مکتب ما به پدیده ظهور یک منجی در جایگاه آخرین امام معصوم و استقرار یک حکومت عدالت گستر در عالم اعتقاد دارد.

وی روز میلاد امام مهدی را روزی فرخنده و حاوی برکات زیادی برای ما مسلمین خواند و افزود: همان گونه که در روایات و گفتار بزرگان و معصومین (ع) تصریح شده باید به این رخداد مبارک همچون لیالی قدر نگاه کرد و به شکل شایسته ای ابعاد مختلف این روز را مورد توجه و اهتمام قرار داد و نباید صرفا به تبریک و برگزاری جشن اکتفا کرد.

پور مختار گفت: همه ما موظف هستیم زمینه ظهور امام عصر را فراهم آوریم و هم خودمان را به گونه ای پرورش دهیم تا پذیرای دریافت پیام و رسالت به حق آن حضرت باشیم و با کردار خود جامعه را به سمتی رهنمون سازیم تا آماده استقبال از وجود مبارک آن حضرت باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها